Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@11:05:33 GMT

۳۵۰۰ نفر در مبادی ورودی بندرریگ بوشهر تب سنجی شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۵۱۸۲

۳۵۰۰ نفر در مبادی ورودی بندرریگ بوشهر تب سنجی شدند

دغلامرضا رضوی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در اجرای طرح پایش در ایستگاه‌های تب سنجی مقابله با ویروس کرونا ۳۰ امدادگر و داوطلب در ورودی شهر ریگ و ۲۰ نفر دیگر در  روستاهای جزیره شمالی وجنوبی و گوابین مشارکت داشتند.

وی اظهار کرد: در مدت اجرای این طرح ۲۶ روزه که  ۱۴ فروردین به پایان رسید تنها ۲ نفر مشکوک به بیماری کرونا  شناسایی و به شبکه بهداشت ودرمان بندرریگ ارجاع داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضوی اضافه کرد: تیم خانه هلال این بخش در مبادی ورودی با همراهی مراکز بهداشت، نیروهای بسیج و انتظامی مستقر و ضمنتب سنجی به مسافران و اهالی، آموزش و هشدارهای لازم ایمنی و بهداشتی در برابر ویروس کرونا ارایه می‌دادند.

مسئول امداد و نجات خانه هلال بندرریگ افزود: خدمات جمعیت هلال احمر مصداق بارز روحیه فداکاری و ایثار داوطلبان است و به یک زمان و مکان معطوف نیست بلکه این افراد همواره در آمادگی بسر می‌برند.

وی گفت:  امدادگران و جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر این بخش در تعطیلات نوروز از راحتی و فراغت خود گذشتند و با استقرار در  پایگاه‌ها و پست‌های  تب سنجی و غربالگری برای پیشگیری از بیماری کرونا ایفای نقش کردند.

رضوی بیان کرد: بی‌شک برای داوطلبان و امدادگران  همه دقایق و لحظه‌های عمر آنها طعم کار و خدمت  دارد اما  خدمت به مردم و همشهریان خود در بهترین و لطیف‌ترین اوقات طبیعت در نوروز و روزهای ابتدایی سال این پیام را داشت که هلال احمر همیشه به فکر مردم است.

مسئول امداد و نجات خانه هلال بندرریگ از تلاش‌های  امدادگران و جوانان داوطلب هلال احمر که یادگار ارزشمندی را با خدمت کردن به مردم  بخش ریگ و هموطنان در زمان اجرای طرح پایش سلامت مقابله با کرونا برجا گذاشتند تشکر و قدردانی کرد.

بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا گناوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گناوه ویروس کرونا گناوه هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح‌های نوروزی هلال احمر در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از آغاز طرح نوروزی هلال احمر در قالب ۶۰ تیم هلال احمر این استان خبر داد.

سیدمحمد مهدی سجادی امروز در مراسم آغاز طرح نورزی هلال احمر استان، با بیان اینکه تمهیدات امدادی لازم برای کمک به مردم و مسافران در شرایط مختلف اندیشیده شده است،افزود: پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده ارائه خدمت هستند.

وی ادامه داد: در بیست و چهارمین مرحله طرح ملی خدمات بشر دوستانه جوانان به مسافران نوروزی ۱۱پست ثابت جوانان در شهرستان های پرتردد سیستان و بلوچستان ارائه خدمات دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به خدمات ارائه شده در این طرح گفت: این خدمات از قبیل فضای دوستدار کودک، پویش ملی بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی)، ایستگاه ایمنی و سلامت است، همچنین هشت گروه سیار سحاب (سفیران حمایت‌های امدادی و بشردوستانه) در مناطق گردشگری، سواحل و اماکن تفریحی آماده خدمت‌رسانی به مهمانان نوروزی هستند.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های امداد و نجات در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمت به مسافران هستند، اظهار کرد: امسال ۶۰ پایگاه شامل ۲۶ پایگاه امداد و نجات ثابت، ۱۳ پایگاه موقت، ۱۸ کشیک اضطراری شعب، استقرار تیم آنست، تیم تخصصی واکنش سریع و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات مرکز استان با بکارگیری روزانه ۲۷۴نیروی عملیاتی آماده خدمت رسانی به مسافرین نوروزی هستند.

سجادی با اشاره به مدت زمان استقرار این گروه‌های خدمت‌رسان، توضیح داد: برای راحتی خیال مسافران و هم استانی‌های عزیز جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان تمهیدات امدادی لازم را برای کمک به مردم و مسافران در شرایط مختلف با برپایی اسکان اضطراری اتخاذ کرده و با آمادگی کامل در خدمت هموطنان است، همچنین طرح‌های هلال احمر تا ۱۷ فروردین در استان با قوت ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: تلفن ۱۱۲ جمعیت هلال احمر خط ارتباطی برای دریافت خدمات امدادی از سوی مردم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی داوطلبان هلال احمر مازندران به ۴۵ هزار نفر در سال ۱۴۰۲
  • ایستگاههای استقبال از زائر در مبادی ورودی مشهد برپا شد
  • آماده سازی ۳۵۰۰ کلاس درس برای اسکان نوروزی در استان بوشهر
  • خدمت رسانی هلال احمر در نوروز
  • خدمت‌رسانی ۳۹ پایگاه امدادی هلال احمر خراسان رضوی به زائران نوروزی
  • آغاز طرح‌های نوروزی هلال احمر در سیستان و بلوچستان
  • تمهیدات هلال احمر خراسان رضوی برای نوروز
  • فعالیت ۱۰ هزار نفر روز در طرح نیروی امدادگر و نجاتگر خراسان رضوی
  • ۱۰ هزار نفر روز امدادگر به زائران نوروزی خراسان رضوی خدمت می‌کنند
  • پایگاه‌های جمعیت هلال احمر بوشهر آماده خدمت به مسافران نوروزی