Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد حسین زادگار روز پنجشنبه در حاشیه بازدید میدانی از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در محمودآباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : خوشبختانه طرح فاصله گذاری اجتماعی با همکاری و همراهی مردم استان به بهترین شکل در حال اجرا است. 

وی با اشاره به لزوم تداوم همراهی مردم در شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا ، گفت : اگر همراهی مردم نبود اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی حتی با سخت ترین تدابیر نیز ممکن نمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران به انسجام و همدلی بین مجموعه عوامل اجرایی، مسئولین و شهرداری ها و اعضای شورای تامین در شهرستان و کادر درمانی اشاه کرد و افزود : خدمات شبانه روزی این افراد امروز بازوی قدرت ما در مقابله با ویروس کرونا است. 

وی طرح غربالگری را از طرح های مهم وزارت بهداشت معرفی کرد و گفت : خوشبختانه مردم محمودآباد مشارکت خوبی در این طرح داشتند و بیش از ۹۰ درصد مردم این شهرستان در این سامانه ثبت  نام کردند .

وی خواستار ثبت نام همه ی مردم استان مازندران در این طرح شد و افزود: امید است با این طرح  افراد مشکوک به کرونا شناسایی شوند و تحت درمان قرار بگیرند.

حسین زادگان همچنین به نقش رسانه ها در آگاهی بخشی مردم و کمک به مسئولان و کادر درمانی اشاره کرد و گفت: رسانه ها و خبرنگاران نیز روزهای سختی داشتند و اطلاع رسانی خوبی شده است .

وی عملکرد رسانه ها را قابل تحسین عنوان کرد و افزود : نتیجه اطلاع رسانی های رسانه ای منجر شد بیش از ۹۰ درصد مردم اشرافیت کامل به ویروس و نحوه انتقال آن و رعایت موازین بهداشتی داشته باشند.

استاندار مازندران همچنین به  نقش سپاه ، ارتش و نیروی انتظامی  در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: زحمات شبانه روزی نظامیان برکسی پوشیده نیست و جای تشکر دارد. 

حسین زادگان همچنین نسبت به دست کم گرفتن ویروس کرونا هشدار داد و افزود: نباید آمارهای خوشحال کننده مارا از نهفتگی این ویروس غافل کند.

استاندار در بازدید میدانی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به شهرهای بابلسر ، فریدونکنار، محمودآباد و نور و نوشهر سفر کرد. 

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری مازندران احمد حسین زادگان  مازندران محمودآباد پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری مازندران احمد حسین زادگان مازندران محمودآباد ویروس کرونا استانداری مازندران احمد حسین زادگان مازندران محمودآباد طرح فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: یک قدم تا وقوع جنگ جهانی سوم فاصله است

پوتین می‌گوید: روسیه برای محافظت از مردم خود در برابر حملات اوکراین، می‌تواند «در مقطعی» یک منطقه حائل در مناطق تحت کنترل کی‌یف ایجاد کند.

به گزارش ایسنا، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در جریان یک جلسه پرسش و پاسخ در ستاد انتخاباتی خود در مسکو گفت: تنها منبع قدرت در کشور مردم روسیه هستند. رای هر شهروند در ترسیم مسیر کشور مهم است. در حالی که کشور با چالش‌های متعددی روبه‌رو است، مردم در صورت متحد ماندن از عهده وظیفه خود بر می‌آیند.

پوتین در ادامه از اعتماد شهروندان روسیه به وی تشکر کرد و گفت: من تمام تلاش خود را برای حل وظایف تعیین شده در پیش روی کشور و رسیدن به اهدافی که همه آن را در بالاترین اولویت می‌دانیم، انجام خواهم داد.

ایجاد منطقه حائل در اوکراین

او درباره جنگ اوکراین گفت: رویداد‌های غم انگیز جاری در مناطق مرزی در نهایت می‌تواند روسیه را مجبور به «ایجاد یک منطقه حائل» در مناطقی که هنوز تحت کنترل اوکراین هستند، کند.

پوتین افزود: زمانی که مناسب بدانیم، نیرو‌های روسیه یک منطقه امنیتی ایجاد خواهند کرد که غلبه بر آن برای دشمنی که عمدتاً با تسلیحات خارجی مسلح شده، بسیار دشوار خواهد بود.

اوکراین به طور معمول حملات توپخانه‌ای و پهپادی را به مناطق مرزی روسیه انجام می‌دهد و بسیاری از حملات بلوک‌های مسکونی را هدف قرار می‌دهند که منجر به کشته شدن تعداد زیادی غیرنظامی می‌شود.

پوتین خرابکاران را به همدستان ارتش ولاسوف تشبیه کرد که تحت فرماندهی نازی‌های آلمان در طول جنگ جهانی دوم جنگیدند. او با یادآوری سرنوشت آن‌ها تاکید کرد: آن خائنان، آن زباله‌ها در کنار نازی‌ها جنگیدند و اکنون نیز افراد مشابهی هستند که در کنار نئونازی‌ها می‌جنگند. همه ما می‌دانیم که عاقبت آن‌ها چگونه به پایان رسید.

مذاکره با اوکراین

پوتین گفت که مسکو همیشه طرفدار مذاکرات صلح بوده است، تا زمانی که مخالفان در مورد ایجاد روابط خوب همجواری در دراز مدت جدی هستند، نه فقط به این دلیل که مهمات دشمن تمام شده است.

وی افزود: روسیه آماده است تا سناریو‌های مختلف را به شرط همسویی با منافع ملی در نظر بگیرد.

پوتین خاطرنشان کرد، اما از آنجایی که کی‌یف مذاکره با رهبری کنونی در مسکو را ممنوع کرد و ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین قصد برگزاری انتخابات را ندارد، نیاز به «تحقیقات سخت» دارد تا حتی بفهمیم «با چه کسی در آنجا مذاکره کنیم».

احتمال رویارویی با ناتو

او در مورد احتمال رویارویی مستقیم بین ناتو و روسیه گفت که هر چیزی در دنیای مدرن ممکن است و هشدار داد که یک قدم تا یک جنگ جهانی سوم فاصله است.

وی با تاکید بر اینکه مسکو به خوبی از فشار بلوک نظامی به رهبری ایالات متحده برای استقرار نیرو‌ها در اوکراین آگاه است، افزود: «فکر نمی‌کنم کسی به آن علاقه‌مند باشد». پوتین تاکید کرد که سربازان داوطلب از کشور‌های ناتو با چشم انداز‌های بسیار بدی روبرو هستند، گفت: این هیچ چیز خوبی ندارد، اول از همه برای آنها، زیرا آن‌ها در آنجا و تعداد زیادی می‌میرند.

مبادله ناوالنی با زندانیان روسی در غرب

او همچنین فاش کرد که الکسی ناوالنی، چهره مخالف روسی، که در زندان روسیه درگذشت، قرار بود با برخی از زندانیان روسی که در غرب نگهداری می‌شوند، مبادله شود.

پوتین گفت که مقامات ارشد روسیه چند روز قبل از مرگ ناوالنی ایده مبادله زندانیان با غرب را مطرح کردند. کسی که با من صحبت کرد حتی جمله را تمام نکرد. گفتم «موافقم.»، اما اتفاق افتاد.

او نگفت که کدام یا چند شهروند روسی زندانی قرار است مبادله شوند.

وی افزود که تنها شرط این مبادله این بود که ناوالنی به کشور بازنگردد و در غرب بماند.

بنیاد ضد فساد (FBK)، یک سازمان غیردولتی که قبلاً ناوالنی ریاست آن را برعهده داشت، قبلاً ادعا کرده بود که قرار است این چهره مخالف با وادیم کراسیکوف، یک تبعه روسی که در اواخر سال ۲۰۲۱ به قتل در آلمان محکوم شده بود، مبادله شود و گفتگو‌ها در این مورد انجام شده و در مرحله نهایی قرار دارد.

اظهارات پوتین در حالی بیان می‌شود که وی با کسب پیروزی قاطع در انتخابات ریاست‌جمهوری، پنجمین دوره ریاست‌جمهوری خود را با سهم تقریبی ۸۷ درصد از آرا در میان مشارکت ۷۴ درصدی به دست آورده است.

رویای پوتین

پوتین همچنین به حضار گفت: «من رویای یک روسیه قوی و مستقل را در سر می‌پرورانم» و ابراز امیدواری کرد که نتایج رای‌گیری به همه و مردم روسیه، این امکان را بدهد که به این اهداف دست پیدا کنیم.

وی گفت که شهروندان روسیه متوجه وضعیت دراماتیکی هستند که کشور در آن قرار دارد و درک می‌کنند که خیلی به آن‌ها بستگی دارد. با توجه به وضعیت فعلی، با توجه به این واقعیت که ما باید به معنای واقعی کلمه از منافع شهروندان خود، مردم خود با سلاح در دست دفاع کنیم تا آینده‌ای برای توسعه تمام عیار، مستقل و امن فدراسیون روسیه ایجاد کنیم.

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که اگرچه نتایج انتخابات برای یک کشور تک قومی خوب است، اما برای کشوری چند قومیتی مانند روسیه «بسیار استثنایی» است.

رهبر روسیه خاطرنشان کرد: در حالی که این کشور با چالش‌های متعددی روبرو است، مردم آن در صورت متحد ماندن از عهده وظیفه خود بر می‌آیند. ما وظایف زیادی در پیش داریم؛ و وقتی متحد باشیم، هیچ کس نمی‌تواند ما را بترساند یا سرکوب کند. هیچ کس قبلاً در این امر موفق نبوده است، اکنون اتفاق نیفتاده و هرگز در آینده نیز رخ نخواهد داد.»

پوتین گفت: ما برنامه توسعه عظیمی داریم و مردم آن را در دل خود احساس کردند و آمدند تا شرایطی را برای توسعه و تقویت سرزمین مادری خود ایجاد کنند ... نتایج انتخابات تضمینی برای انجام این وظایف و رسیدن به اهداف است.

نتایج انتخابات اعتماد شهروندان کشور و امید آنهاست که همه چیز را طبق برنامه انجام دهیم. مردم برای ایجاد شرایط و برای تحکیم سیاسی داخلی در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت کردند.

وی افزود: باید مشکلات منطقه عملبات نظامی را حل کرده و توان دفاعی خود و نیرو‌های مسلح را تقویت کنیم.

پوتین در خصوص کابینه جدید روسیه گفت: نیازی به هیاهو نیست، دو ماه و نیم فرصت داریم، آرام فکر کنیم.

آمریکا مایه تمسخر جهان

رئیس‌جمهور روسیه همچنین گفت که واشنگتن با انتقاد از فرآیند‌های دموکراتیک در سایر کشورها، در حالی که از منابع اداری خود برای سرکوب یکی از نامزد‌های ریاست‌جمهوری آمریکا استفاده می‌کند، به مایه تمسخر بقیه جهان تبدیل شده است.

رهبر روسیه افزود: تمام جهان به آنچه در آمریکا در حال رخ دادن است می‌خندند. ما با خویشتن‌داری بیشتری نسبت به مخالفان در کشور‌های دیگر رفتار می‌کنیم، اما این فقط یک فاجعه است، نه یک دموکراسی - این چیزی است که هست».

پوتین گفت: دولت ایالات متحده از تمام قدرت و منابع خود برای حمله به یکی از نامزد‌های ریاست جمهوری استفاده می‌کند. (ظاهراً اشاره او به رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ دارد که علیرغم اینکه پیشتاز است و عملاً تنها نامزد جمهوری خواه باقی مانده است، با چندین پرونده قضایی مواجه است.)

او پیش از انتخابات گفت که روسیه در انتخابات خارجی دخالت نمی‌کند و با هر رئیس جمهور منتخب ایالات متحده همکاری خواهد کرد.

روابط با چین

رئیس‌جمهور روسیه در ستاد انتخاباتی خود گفت که روابط بین روسیه و چین یک عامل تثبیت کننده است، در حالی که روابط شخصی خوب بین رهبران دو کشور امکان توسعه بیش از پیش روابط را فراهم می‌کند.

او گفت: روابط ما در دو دهه گذشته شکل گرفته است. آن‌ها بسیار قوی هستند و ما مکمل یکدیگر هستیم. من مطمئن هستم که این روابط حفظ خواهد شد، از جمله، تا حد زیادی، به لطف روابط شخصی خوب ما با رئیس جمهوری خلق چین.

وی به خبرنگاران گفت:، اما مهمترین چیز این است که منافع ملی ما منطبق باشد و این زمینه مساعدی را برای حل وظایف مشترک ما و در حوزه روابط بین الملل ایجاد می‌کند که روابط روسیه و چین به عنوان عامل ثبات عمل می‌کند.

به گفته وی، روسیه و چین «نقاط همگرایی متعددی در اقتصاد و سیاست خارجی دارند».

پوتین گفت: چین با سرعتی سریع و با اعتماد به نفس زیاد در حال توسعه است که بسیار مهم است، ساختار اقتصاد چین به سمت نوآوری در حال تغییر است و ما سعی می‌کنیم همین کار را در خانه انجام دهیم. ما در روسیه کاملاً با وظایف مشابهی روبرو هستیم.

پوتین ابراز امیدواری کرد که دو ملت به تقویت همکاری‌های خود ادامه دهند، روابط را تقویت کنند و به موفقیت‌های مشترک به نفع مردم روسیه و چین دست یابند.

دیگر خبرها

  • پوتین: یک قدم تا وقوع جنگ جهانی سوم فاصله است
  • شناسایی عامل قطع و تبدیل درخت جنگلی در حین ارتکاب جرم
  • میلان برد و کاملا از یووه فاصله گرفت
  • هلاس ورونا ۱ - ۳ میلان/ روسونری کاملا از یووه فاصله گرفت + فیلم
  • آمادگی مازندران برای تحقق رشد اقتصادی ۱۲ درصدی
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • الهلال فقط چند ثانیه تا توقف رکورد تاریخی‌اش فاصله داشت/ پیروزی الاتحاد در غیاب بنزما + فیلم
  • بهترین مناطق خرید ملک در مازندران برای افزایش سود خالص سرمایه اولیه
  • استاندار مازندران: نظام مسائل غرب مازندران ‌ریشه‌ای برطرف می‌شود
  • کلیه بریدگی های مازندران به دور برگردان تبدیل شود