Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ طارق کمالوند در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: حفظ و حراست از اراضی ملی و مبارزه با زمین خواری یکی از مهمترین اولویت‌های نیروی انتظامی است.

وی افزود: منابع طبیعی موهبتی الهی و حفاظت از این منابع و مواهب خدادادی یک وظیفه ذاتی و تکلیف بزرگ شرعی و قانونی برای همگان است و در این راستا برای حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی، انتظامی استان در جهت برخورد با سود جویان و تخلفات در این حوزه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کردستان ادامه داد: وظیفه همه ما حفاظت از عرصه‌ها و منابع ملی است و ما به عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی، حراست از اراضی ملی را وظیفه خود می‌دانیم و آماده ایم در این زمینه هرگونه همکاری با سازمان اراضی ملی استان داشته باشیم.

سرهنگ کمالوند با اشاره به نتایج مثبت به دست آمده از مشارکت‌های مردمی در روند مدیریت و حفاظت از اراضی ملی، یادآور شد: پیشگیری از زمین خواری و تصرف اراضی ملی، از اولویت‌های کاری پلیس است.

وی به اقدامات و فعالیت‌های یگان حفاظت سازمان زمین و مسکن استان در سال گذشته اشاره کرد و بیان کرد: برابر اعلام یگان حفاظت سازمان زمین و مسکن کردستان در سال ۹۸ در راستای جلوگیری از زمین خواری و برخورد با متصرفین به اراضی ملی دو میلیون و ۹۲۶ هزار و ۱۴۰ متر مربع از اراضی ملی استان رفع تصرف شد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کردستان گفت: کارشناسان ارزش این مقدار از اراضی ملی را بیش از ۳۸۱ میلیارد و ۷۹۲ میلیون ریال برآورد کردند.

کد خبر 4890512

منبع: مهر

کلیدواژه: رفع تصرف از اراضی ملی نیروی انتظامی پلیس پیشگیری ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام طرح غربالگری گرگان سیلاب فاصله گذاری اجتماعی سال جهش تولید بارش باران شهرکرد روز طبیعت تردد وسایل نقلیه اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی در دلفارد جیرفت

به گزارش خبرنگارمهر، حامدصادقی، ظهر یکشنبه ٢٧ اسفندماه گفت: در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال از تخریب و تصرف اراضی ملی واقع در پشت خان دلفارد جلوگیری شد.

وی تصریح کرد: مردم طبیعت دوست می‌توانند در تماس با "شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان" گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و … اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

کد خبر 6057241

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۶۵۲ مترمربع از اراضی ملی «مغانک» از دست زمین‌خواران
  • تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر پیشگیری از تصرف زمین های ملی
  • رصد سوداگران اراضی ملی توسط گشت یگان حفاظت در ایام نوروز
  • آماده باش یگان حفاظت اراضی ملی استان در نوروز
  • ۳۹ هکتار از اراضی ملی اشنویه رفع تصرف شد
  • رفع تصرف ۳۵هزار مترمربع از اراضی زراعی در لرستان
  • خط و نشان دادگستری فارس برای متصرفان اراضی ملی
  • جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی در دلفارد جیرفت
  • کمین سودجویان و زمین‌خواران برای ‌تصرف ‌اراضی ملی و دولتی در ایام نوروز
  • آزاد سازی ۲۰ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی در شهر ری