Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد خبر 497198 برچسب‌ها كروناويروس

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتکار قاضی قزوینی در صدور آرای جایگزین حبس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، علی شعبانی گفت: با توجه به سیاست‌های حبس زدایی قوه قضاییه و منویات مقام معظم رهبری و دستورات ریاست قوه قضاییه در خصوص بکارگیری تاسیسات ارفاقی به ویژه مجازات‌های جایگزین حبس از نوع خدمات عمومی رایگان و با هدف خدمات عام المنفعه،   ۴ رای جایگزین حبس توسط رییس شعبه ۱۱۰ دادگاه کیفری ۲ شهرستان قزوین صادر شده است.

وی افزود: زندانی شدن افراد علاوه بر تحمیل هزینه‌های مادی و معنوی برای فرد و جامعه، در بسیاری از موارد بازپروری را نیز با مشکل مواجه می‌کند.

شعبانی گفت:  چهار رای صادره شامل: ارایه خدمات عمومی رایگان به شرح خرید جهیزیه به ارزش یک میلیارد ریال برای زوجین تحت پوشش بهزیستی شهرستان قزوین؛ خرید مواد غذایی برای نیازمندان تحت پوشش بهزیستی شهرستان آبیک به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال، ارایه امور تاسیساتی و خدماتی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و کاشت نهال زیر نظر اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان؛  است.

رییس کل دادگستری استان خاطر نشان کرد: در کنار برخورد‌های قاطع قضایی، می‌توان با جایگزینی مجازات افراد خصوصا در مورد مجازات حبس، به بهسازی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی کمک کرد و با رضایت متهم به افراد آسیب دیده اجتماعی یاری رساند.

دیگر خبرها

  • ابتکار و تنوع در ساختار برنامه سازی رادیو از نقاط قوت معاونت صداست
  • کراکال ؛ محصولات شرکت اماراتی موفق در زمینه تولید سلاح های سبک را ببینید
  • جمهوری کنگو: آماده کمک به گسترش صلح جهانی هستیم
  • تخلف باغ ازگل از سال ۸۴ شروع شده بود
  • ابتکار قاضی قزوینی در صدور آرای جایگزین حبس
  • ابتکار تگزاس در تبدیل روغن‌های سوخته به بیودیزل
  • معاون رئیسی: ابتکار عمل در دعاوی حقوقی بین‌المللی باید در دست ایران باشد
  • دهقان: ابتکار عمل در دعاوی حقوقی بین‌المللی باید دست ایران باشد
  • دهقان: در دعاوی حقوقی بین‌المللی ابتکار عمل باید دست ایران باشد
  • دهقان: ابتکار عمل در دعاوی حقوقی بین‌المللی باید در دست ایران باشد