Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@05:07:47 GMT

پیش‌بینی رگبار پراکنده باران در استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۵۲۰۵

پیش‌بینی رگبار پراکنده باران در استان بوشهر

کارشناس اداره‌ کل هواشناسی استان بوشهر گفت: نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز و فردا در برخی نقاط استان احتمال وقوع رگبار پراکنده باران، رعد و برق و گاهی وزش باد و گردوخاک دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، پیام مساعدی با بیان اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز و فردا در برخی نقاط استان احتمال وقوع رگبار پراکنده باران، رعد و برق و گاهی وزش باد و گردوخاک دور از انتظار نیست، اظهار داشت: روزهای شنبه و یکشنبه جهت جریانات غالباً شمالی خواهد بود که پیش‌بینی می‌شود طی این مدت در سواحل مرکزی و جنوبی استان بر سرعت وزش باد و تلاطم دریا افزوده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: برای ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری همراه با غبار محلی در برخی مناطق رگبار پراکنده باران و رعدوبرق، گاهی وزش باد و گردوخاک، فردا در برخی نقاط مه رقیق پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت جهت وزش باد غالباً شرقی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و در برخی نقاط گاهی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی با اشاره به اینکه ارتفاع موج نیز بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر گاهی بیش از ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت سه و ۱۸ دقیقه بامداد، جزر ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه و مد دوم ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان بوشهر بارش هواشناسی گرد و خاک رگبار پراکنده باران برخی نقاط وزش باد پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریا در استان بوشهر متلاطم می‌شود

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های هواشناسی، تا پایان هفته در ساعاتی از بعد از ظهر در ارتفاعات شرقی استان احتمال رشد ابر و وقوع ناپایداری موقت جوی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین طی امروز و فردا در برخی ساعات با افزایش سرعت وزش باد، دریا نیز تا حدودی متلاطم خواهد شد.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد، در برخی مناطق بخصوص در ارتفاعات افزایش ابر و احتمال بارش خفیف باران، در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: جهت وزش باد امروز غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ و روی دریا طی ساعاتی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت، از فردا شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در ساعاتی بویژه سواحل مرکزی و فراساحل مرکزی و جنوبی استان ۱۶ تا ۴۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر، در برخی ساعات ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6085364

دیگر خبرها

  • هوای استان بوشهر گرم‌تر می‌شود
  • دریا در استان بوشهر متلاطم می‌شود
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در استان قزوین
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • رگبار پراکنده باران و رعد و برق در زنجان
  • افزایش سرعت باد و رگبار باران در ارتفاعات هرمزگان، ۳ اردیبهشت
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می‌شود
  • وزش باد و بارش باران برای قم پیش بینی می‌شود
  • احتمال وقوع ناپایداری و بارش خفیف باران در استان بوشهر
  • پیش بینی رگبار پراکنده بویژه در نیمه غربی یزد