Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-19@11:01:05 GMT

دستگیری بچه پولدار‌ها در پارتی شبانه شهریار

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۵۲۲۰

صراط:

سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی نیروی انتظامی غرب استان تهران گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر هنجار شکنی و حرمت شکنی و برپایی مجالس خارج از شئونات اسلامی، ۱۵ نفر از اعضای پارتی شبانه که ۳ نفر از افراد آقا بودند، در باغ فردوسیه شهریار دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وی افزود: این افراد در ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روز گذشته و در روز طبیعت در محل دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سرهنگ سرپناه ۵ دستگاه خودرو افراد نیز توقیف شد.

وی با بیان اینکه افراد از تهران و کرج به شهریار آمده و در ویلایی در باغ فردوسیه شهریار اقدام به برپایی این پارتی شبانه کرده بودند، افزود: رده سنی افراد دستگیر شده بین ۲۰ تا ۳۰ سال است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: با دستور دادستان شهرستان شهریار، پس از اخذ تعهد از دستگیر شدگان، افراد به صورت موقت آزاد شدند و پرونده در حال بررسی قضایی انتظامی است.

سرهنگ سرپناه با بیان اینکه برگزاری هرگونه پارتی‌های مختلط و مهمانی‌های خلاف شئونات اسلامی خط قرمز ماست، گفت: در صورت مشاهده، بلادرنگ ضمن پلمپ محل برگزاری پارتی، مجرمان جهت سیر مراحل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار خواهند گرفت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ سارق سیم برق در شاهرود/ تهیه مواد مخدر انگیزه سرقت بود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید علی میراحمدی ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در پی وقوع قطع‌های مکرر در سطح شهر شاهرود موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: موضوع با گشت زنی در نقاط قطعی برق ادامه یافت.

وی ضمن بیان اینکه مأموران هنگام گشت زنی در محدوده مورد نظر متوجه حضور افراد مشکوک شدند، ابراز داشت: سارقان در حال قطع کابل برق با مشاهده مأموران قصد فرار از محل را داشتند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه اقدام به فرار سارقان سودی نداشت و با عملیات ضربتی این افراد دستگیر شدند، ابراز داشت: متهمان دو مرد ۳۰ و ۳۵ ساله بودند.

میر احمدی ضمن بیان اینکه این متهمان به انجام ۵۰ فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی اعتراف کردند، تصریح کرد: پرونده این افراد تشکیل و به مقامات قضائی تحویل داده شد.

وی افزود: انگیزه سارقان از انجام سرقت سیم و کابل برق تهیه مواد مخدر و بیکاری عنوان شده است.

کد خبر 6058658

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ سارق سیم برق در شاهرود/ تهیه مواد مخدر انگیزه سرقت بود
  • ۴۰ معتاد متجاهر در مهاباد جمع‌آوری شدند
  • دستگیری زوج قاچاقچی با محموله قاچاق در بابل
  • دندانپزشک قلابی با گواهینامه جعلی در رشت دستگیر شد
  • دستگیری دندانپزشک قلابی در رشت
  • دعانویس و کلاهبردار سیرجانی دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم آباد
  • دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر
  • دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در نور
  • دستگیری قاتل متواری در رودبار