Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - آیت الله نوری همدانی با صدور پیامی شهادت سردار «حاج‌میرزا محمد سلگی» از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و راوی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» را تسلیت گفت.

به گزارش قدس آنلاین ، آیت الله حسین نوری همدانی با صدور پیامی شهادت سردار «حاج‌میرزا محمد سلگی» از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و راوی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است: اطلاع یافتم که جانباز سرافراز آقای حاج میرزا سلگی رحمت الله علیه بعد از عمری مجاهدت و صبر و تحمل آثار جانبازی دوران دفاع مقدس و خدمت در عرصه فرهنگی و قلمی به یاران شهیدش پیوست

اینجانب این مصیبت را به یادگاران دفاع مقدس، اهالی متدین و ولایتمدار همدان و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض کرده و علو مقام برای آن فقید سعید مسئلت می‌کنم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پیام تسلیت آیت الله نوری همدانی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری

فردا نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در سراسر کشور آغاز می‌شود و بیش از یک میلیون داوطلب در سراسر کشور برای ورود به دانشگاه با یکدیگر رقابت می‌کنند؛ در استان همدان هم ۲۳ هزار و ۸۸۰ نفر در این رقابت شرکت می‌کنند.

نوبت اول آزمون سراسری در ۱۵ حوزه امتحانی استان همدان برگزار می‌شود و ۶۲ درصد داوطلبان را خانم‌ها و ۳۷ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

ضرورت حفظ آرامش در آستانه آزمون سراسری

آنچه در این ساعات پایانی مهم است کنترل استرس و راه‌های غلبه بر آن است؛ به گفته مشاوران، داوطلبان در این ساعات پایانی درباره آزمون صحبت نکنند و یکی از نکاتی که دانش آموزان در روز پیش از آزمون لازم است رعایت کنند این است که از مطالعه مطلب جدید اجتناب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است