Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:02:15 GMT

قدردانی وزیر کشور از استاندار و مسوولان خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۵۲۹۷

قدردانی وزیر کشور از استاندار و مسوولان خراسان جنوبی

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان جنوبی در پیام عبدالرضا رحمانی فضلی خطاب به محمدصادق معتمدیان آمده است: اجرای موفقیت آمیز طرح فاصله گذاری اجتماعی تا این لحظه، مرهون تلاش و مجاهدت شبانه روزی تمامی مسئولین به ویژه جنابعالی به عنوان رییس استانی ستاد ملی مبارزه با کرونا می‌باشد که نتیجه و ثمره این مجاهدت فی سبیل الله تحقق شکوه حماسه همبستگی و اتحاد ملی در مبارزه با این بیماری منحوس عالمگیر می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور اظهار داشت: جا دارد از زحمات شما و همه همکاران عزیز و سختکوشم اعم از معاونینتان، فرمانداران، بخشداران و دهیاران و سایر افتخارآفرینان این حماسه ملی که برگ دیگری از افتخارات تاریخ تمدن ساز فرهنگ دیارمان می‌باشد، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

رحمانی فضلی افزود: انشاالله با نهایت جدیت در تداوم این عزم خداپسندانه با تلاش و اقدامات لازم و هماهنگی‌های پیوسته تا پایان اجرای این طرح در ایفای حق الناس، موجبات رضایت حق تعالی را بیش از پیش فراهم سازید.

طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی به منظور کاهش تماس‌ها و کنترل زنجیره انتقال ویروس کرونا از بامداد جمعه هشتم فروردین همزمان با سراسر کشور در استان خراسان جنوبی اجرا شد که با مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.

پیش از اعمال محدودیت‌های تردد در سطح کشور، بنا به تدبیر استاندار و تصمیمات ستاد استانی مدیریت کرونا در خراسان جنوبی ۹ گلوگاه کنترل مراقبتی و بهداشتی در محورهای مواصلاتی استان تعیین شده بود.

براساس این طرح در لایه اول و ۱۱ محور مواصلاتی استان و در لایه دوم و ۱۳ محور بین شهری داخل استان، کنترل‌های لازم با هدف مصونیت مردم در برابر خطر انتشار و انتقال ویروس کرونا انجام می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی هم دیروز (۱۳ فروردین) در پیامی با تشکر از مردم بیان کرد: رفتار آگاهانه مردم خراسان جنوبی در ماندن در خانه‌ها در طول نوروز ۹۹، عدم تردد در مسیر بین شهرها و عدم ورود به تفرجگاه‌ها در روزی که به نام طبیعت نامگذاری شده، بسیار مسئولانه بود و نشانگر فرهنگ بالای این مردم است.

برچسب‌ها ویروس کرونا محمدصادق معتمدیان خود مراقبتی خراسان جنوبی عبدالرضا رحمانی فضلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خود مراقبتی خراسان جنوبی عبدالرضا رحمانی فضلی ویروس کرونا خود مراقبتی خراسان جنوبی عبدالرضا رحمانی فضلی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، نماینده ولی فقیه در استان در نشست تشکیل ستاد دهه کرامت خراسان جنوبی گفت: سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) که مصادیق بارز کرامت هستند به عنوان نمادین دهه کرامت نامگذاری شده و یک تابلو است که باید همه اقدامات و بزرگداشت‌ها با هدف پررنگ نگهداشتن این تابلو برای بشر انجام شود.


آیت الله عبادی افزود: دنیا از نعمت‌های الهی است و برای بشر خلق شده که باید انسان بهره را از آن داشته باشد و کرامت، انسان را به سعادت و بهره مندی از نعمات الهی سوق می‌دهد.


وی گفت: مشکلی که امروز و هر روز در تاریخ با انواع جنایت‌ها و خیانت‌ها وجود داشته به دلیل عدم ترویج فرهنگ کرامت و گرایش انسان‌ها به مادیات به وجود آمده است.


نماینده ولی فقیه در استان، مکتب پرافتخار انبیا، اولیا و امامان را نماد کرامت و عزت معرفی کرد.


در این نشست، حضور خادمیاران رضوی، برگزاری جشن‌ها در بقاع و مساجد، اعزام زائر اولی‌ها و ۲۰۰ زوج به مشهد مقدس، همایش‌ها و جشنواره کتابخوانی رضوی از برنامه‌های دهه‌ی کرامت در خراسان جنوبی اعلام شد.


امسال دهه کرامت از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت است.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم بیرجند در حمایت از عملیات وعده صادق و مردم غزه+ فیلم و عکس
  • راهپیمایی مردم خراسان جنوبی در حمایت از عملیات تنبیهی وعده صادق + تصاویر
  • تقدیر استاندار قزوین از افتخار آفرینی سپاه
  • بیش از ۱۲ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند
  • رتبه چهارم خراسان جنوبی در اجرای طرح مسطورا
  • انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • بازدید از بناهای تاریخی خراسان جنوبی فردا رایگان است
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۲۹ فروردین