Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، لیست قیمت یک واحد مسکونی ۲ خوابه در مناطق مختلف تهران به شرح زیر است. توجه کنید که قیمت‌ها بر حسب مترمربع به تومان بوده و تقریبی است، چراکه قیمت مسکن در تهران با توجه به نوع ساختمان، امکانات، خیابان و یا نظر مالک تغییر می‌کند.

آخرین اخبار مربوط به مسکن را در صفحه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید

قیمت روز فروش مسکن  آدرس  متراژ عمر ساختمان(سال)
قیمت فروش (تومان) محله پیامبر، خیابان هجرت 101 نونساز  2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
474.000.000 محله سهروردی، خیابان کاووسی فر 106 50 2.700.000.000 محله ستار خان، خیابان پاتریس لومومبا 115 نوساز 2.760.000.000 محله دیباجی جنوبی، خیابان مژگان  115 17 2.800.000.000 محله آپادانا، خیابان نیلوفر  113 8 2.983.000.000 محله تجریش ، خیابان دربند 85 نوساز 2.975.000.000 محله توانیر ، کوچه یاس 105 1 3.000.000.000

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت مسکن قیمت روز مسکن خرید خانه معاملات مسکن 000 000 محله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معامله امتیاز مسکن ملی در قزوین ممنوع است

وهاب میزانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: تا زمان تحویل واحد‌های نهضت ملی مسکن به متقاضیان، هر نوع اقدام برای خرید و فروش این واحد‌ها غیرقانونی است.

وی افزود: خریداران و فروشندگان و همچنین واسطه‌های بازار مسکن (مشاوران املاک) در صورت خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی منتظر عواقب و اقدامات قضایی باشند.

میزانی خاطرنشان کرد: بر حسب گزارش‌های رسیده مردمی و مراجع نظارتی، برخی‌ها متاسفانه اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی در سطح استان می‌کنند که ضمن هشدار به این افراد، اعلام می‌شود هر نوع خرید و فروش این امتیاز دولتی غیرقانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

به گفته این مسئول، در بسیاری از موارد، این اتفاق با توجه به ناآگاهی خریداران صورت می‌گیرد، لذا افراد باید توجه داشته باشند هر فرد ایرانی تنها یک مرتبه می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم "ج" یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش، این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین خاطرنشان کرد: این در حالی است که با توجه به ماده ۲۳ قانون پیش‌فروش ساختمان و ماده ۱۹ آیین‌نامه اجرایی آن و همچنین ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی طرح‌های حمایتی و اقدام ملی مسکن، هر نوع خرید و فروش امتیاز طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ممنوع بوده و رسانه‌ها هم باید از درج تبلیغات محلی خرید و فروش این طرح‌ها خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۷ تهران +جدول
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • تورم‏‏‌سنجی در فایل‏‏‌های آپارتمانی
  • در دام دلالان خرید و فروش «امتیاز نهضت ملی مسکن» نیفتید
  • ممنوعیت معامله امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • معامله امتیاز مسکن ملی در قزوین ممنوع است