Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@21:36:48 GMT

حال پسرم خوب نبود، باید از قرنطینه بیرون می‌رفتم

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۵۳۱۸

حال پسرم خوب نبود، باید از قرنطینه بیرون می‌رفتم

مدافع تیم فوتبال بایرن مونیخ به دلیل نقض قوانین وضع شده در روزهای کرونایی از سوی این باشگاه جریمه شد.

به گزارش مشرق، ژروم بواتنگ که روز دوشنبه با زیرپا گذاشتن قوانین وضع شده توسط باشگاه بایرن مونیخ اقدام به ترک شهر مونیخ کرده بود تا پسر چهار ساله‌اش به نام ژرمار را در برلین ببیند، از جانب این باشگاه آلمانی جریمه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع باتجربه اما می‌گوید هر پدری هم که جای او بود، همین کار را می‌کرد. ایالت باواریا اولین ایالت در آلمان بود که قرنطینه کامل را وضع کرد.

باشگاه بایرن مونیخ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «بواتنگ از انجام دستورالعمل‌های باشگاه با ترک مونیخ به مقصد دورتر، سرپیچی کرده است. این دستورالعمل‌ها مطابق با بخشنامه‌های ایالت باواریا در مورد محدودیت در رفت‌وآمدها و توصیه‌های مقامات بهداشت در مورد بازیکنان بایرن (پس از شیوع گسترده ویروس کرونا) به اجرا در می‌آید. بایرن معتقد است که این باشگاه وظیفه دارد تا الگویی برای دیگران باشد. در نتیجه این تخلف، باشگاه تصمیم گرفته جریمه‌ای را برای بواتنگ اعمال کند. باشگاه مبلغ این جریمه را به بیمارستان‌های مونیخ اهدا خواهد کرد.»

ژروم بواتنگ ۳۱ ساله در این باره به نشریه آلمانی «بیلد» گفت: می‌دانم که قطعاً کار من برای اطلاع ندادن به باشگاه بابت این سفر اشتباه بود، اما در آن لحظه فقط به پسرم فکر می‌کردم. حال او خوب نبود و وقتی پسری، پدرش را صدا می‌زند، البته که پیش او می‌روم، حالا هر زمانی که می‌خواهد باشد.

وی افزود: به خاطر پسرم هرگونه تنبیهی را می‌پذیرم چون او فرزند من است. می‌خواهم ببینم پدری هم هست که نخواهد در چنین شرایطی پسر چهار ساله‌اش را ببیند؟ اگر جریمه‌ای برای این کار وجود داشته باشد، من به آن احترام می‌گذارم، اما ناراحت می‌شوم.  

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید بواتنگ بایرن مونیخ قرنطینه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم

بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته بودند که باواریایی‌ها با تک گل یوسوا کیمیشه به برتری 1-0 دست یافتند.

دانلود (1.3MB)

دیگر خبرها