Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@14:43:06 GMT

جونیور براندائو/ مهاجم بنجل برزیلی!

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۵۳۵۱

جونیور براندائو/ مهاجم بنجل برزیلی!

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در این فصل از ۵ بازیکن خارجی استفاده کرده که در این میان بشار رسن عراقی و بوژیدار رادوشویچ کروات با عملکرد خوب خود به بازیکنان تاثیرگذار این تیم در راه رسیدن به نیمه نهایی جام حذفی و صدرنشینی مقتدرانه در لیگ برتر تبدیل شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته کریستین اوساگونا، مهاجم نیجریه‌ای که در نیم فصل دوم به جمع سرخ پوشان پایتخت ملحق شده با وجود اینکه تاکنون گلی برای تیم یحیی گل محمدی به ثمر نرسانده، اما مهره قابل اتکایی برای این تیم بوده است.

از طرفی جونیور براندائو برزیلی و آنتونی استوکس ایرلندی دردسر‌های فراوانی را برای پرسپولیس در طول فصل ایجاد کردند. مهاجم برزیلی حال حاضر تیم اتلتیکو گویانیئنسه با مبلغی حدود ۵۷۰ هزار دلار به پرسپولیس آمد، اما با عملکردی وحشتناک در ایران نشان داد به واقع یک خرید بنجل محسوب می‌شود.

جالب اینجا است مدیر برنامه‌ای این بازیکن ۲۵ ساله را به پرسپولیس آورد که نقش مهمی در حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران دارد و مدیر برنامه‌های سرمربی یوز‌ها (لقب تیم ملی ایران) محسوب می‌شود.

براندائو پس از اتمام هفته اول لیگ برتر به پرسپولیس آمد.

گابریل کالدرون از بازی با تراکتور در هفته دوم لیگ او را به عنوان بازیکن تعویضی به زمین فرستاد و از هفته سوم و دیدار با صنعت نفت جونیور در ترکیب ۱۱ نفره پرسپولیس قرار گرفت.

میزان دقایق حضور جونیور در زمین مسابقه:

صنعت نفت (۶۹) -استقلال (۶۹) - سپاهان (۷۷) -ماشین سازی (جام حذفی- ۷۴) -پیکان (۴۵) -تراکتور (۱۲ دقیقه).

با این وجود در ۶ بازی براندائو حتی از ارسال یک پاس گل هم عاجز بود. ضمن اینکه عملکرد او با انتقاد هم تیمی ها، کادرفنی و هواداران پرسپولیس همراه شد تا اینکه سرمربی آرژانتینی از هفته هفتم لیگ برتر دیگر تصمیم گرفت مهاجم برزیلی اش را حتی در فهرست بازیکنان ذخیره پرسپولیس هم قرار ندهد.

در نهایت این بازیکن روز ۷ آذر با دریافت مبلغ ۲۵۲ هزار دلار برای فسخ قرارداد با پرسپولیس به توافق رسید.

مدیران باشگاه پرسپولیس پس از عقد قرارداد با یحیی گل محمدی در اقدامی عجیب تلاش خود را برای به خدمت گرفتن آنتونی استوکس، مهاجم جنجالی فصل قبل تراکتور که در نیم فصل عضو تیم آدانادمیر اسپور ترکیه بود آغاز کردند.

این مهاجم ۳۱ ساله ایرلندی از لحاظ فنی کیفیت بالایی دارد، اما سابقه بسیار بدی در تیم‌های قبلی خود داشته است و اقدام پرسپولیسی‌ها برای عقد قرارداد با او بسیار خطرناک بود.

استوکس ۶ بهمن پس از مذاکراتی که با نمایندگان باشگاه در دبی انجام داد راهی تهران شد و در اولین بازی برای پرسپولیس در دربی ۹۲ توانایی‌های فنی خود را ثابت کرد. او در ۲ بازی لیگ قهرمانان مقابل الدحیل و الشارجه هم در مجموع ۴۶ دقیقه در زمین حضور داشت و پس از بازی با تیم اماراتی از گل محمدی مرخصی گرفت تا یک روز کنار خانواده اش بماند.

غیبت‌های آنتونی از همان روز شروع شد و او حسابی کادرفنی و مدیران پرسپولیس را برای بازگشت به ایران سر کار گذاشت. استوکس که ابتدای حضور در این تیم ۱۵۰ هزار یورو از مبلغ قرارداد ۲۵۰ هزار یورویی اش تا پایان فصل را گرفته بود، به بهانه‌های مختلف به ایران نمی‌آید و هم در آستانه فسخ با سرخ پوشان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده روی ادامه حضور اوسمار حساب کرده و به همین دلیل از این مربی برزیلی برنامه خواسته‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نتایج خوب پرسپولیس با اوسمار ویرا باعث شده که مسئولان باشگاه از هم اکنون به فکر تمدید قرارداد این مربی برزیلی باشند. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در این باره اعلام کرد که با اوسمار درخصوص شرایط تیم صحبت کرده و البته از او خواسته که برنامه‌اش را برای فصل آینده ارائه کند.

قرار است پس از ارائه برنامه‌ از سوی اوسمار، مسئولان پرسپولیس درباره جزئیات تمدید قرارداد این مربی با او وارد مذاکره شوند.

قرارداد کنونی اوسمار تا پایان فصل جاری معتبر است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد/ مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • بهترین سناریو برای چهره برزیلی پرسپولیس
  • نشست سرمربی برزیلی و مدیرعامل پرسپولیس
  • نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر
  • جدایی مهاجم نفرین شده گل‌گهر قطعی شد
  • خوردبین: این وصله‌ها به پرسپولیس نمی‌چسبد!