Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه کمیته علمی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در خراسان رضوی افزود: هر اقدامی که در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا در استان انجام می‌شود باید به تایید دانشگاه علوم پزشکی مشهد برسد.

وی ادامه داد: برای بهتر اداره کردن استان باید همه در کنار هم برای توسعه و تامین سلامت مردم تلاش کنند و این سیاستی بوده که تاکنون در دستور کار مدیریت استان خراسان رضوی قرار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی با بیان این که معمولا هفته‌ای یک بار با کمیته علمی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان جلسه‌ برگزار می‌کند افزود: چنانچه تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، باز شدن دانشگاه‌ها و مدارس بعد از ۲۰ فروردین ماه باشد قرار شد کمیته علمی ستاد استان مراکز تجمعی غیر ضروری نظیر کتابخانه‌ها یا فرهنگ‌سراها را به ستاد استانی اعلام کند تا باز شدن یا نشدن آنها در دستور کار قرار گرفته و در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح شود.

رزم حسینی بر ارائه آموزش‌های لازم از جمله رفتارهای اجتماعی به شهروندان تاکید و تصریح کرد: نیاز است آموزش‌های رفتارهای اجتماعی و سبک زندگی جدید توسط کارشناسان و اهل فن به مردم ارائه شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: قرار شد پیوست فرهنگی، اجتماعی و هنری استراحتگاهها و نقاهتگاه‌ها آماده شود همچنین مصوب شد که بعد از اعلام نیروی انسانی و کادر درمانی مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی مشهد به ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان تلاش شود در حد مقدورات استان و بخش خصوصی این نیاز برای کمک به بخش درمان نیز تامین شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا علی‌رضا رزم‌حسینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیشگیری و مقابله مقابله با کرونا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری عصر چهارشنبه با حضور در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) واقع در پارک ملت مشهد اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال را برای بازسازی آن اختصاص داد.

استاندار خراسان رضوی طی این دیدار چهره به چهره پای درد و دل جانبازان این آسایشگاه نشست و در خصوص برخی از مشکلات مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

در جلسه‌ای که در حاشیه این بازدید و با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جمعی از مدیران و جانبازان برگزار شد؛ استاندار خراسان رضوی در خصوص بازسازی این آسایشگاه قول مساعد داد.

کد خبر 6081556

دیگر خبرها

  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • ضرورت تمرکز بر روی کیفیت‌بخشی فضای علمی دانشگاه‌ها
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • کاهش جرائم مربوط به سرقت در ۱۵ حوزه قضایی 
  • فیلم|کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی 
  • هدف گذاری اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی پیشگیری باشد
  • دیدار استاندار خراسان رضوی با اهالی روستای گجوان در دهستان درز آب
  • مشکلات کمپ ترک اعتیاد زنان بجنورد رفع شود
  • تعداد مراکز ترک اعتیاد در خراسان شمالی به ۱۲۷ مرکز می‌رسد