Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@12:24:01 GMT

۱۳۸خودرو در طرح فاصله گذاری اجتماعی در زنجان توقیف شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۵۵۸۳

۱۳۸خودرو در طرح فاصله گذاری اجتماعی در زنجان توقیف شد

سرهنگ علی اصغر شیر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر  گفت: از آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی بیش از ۱۳۸ خودرو در استان زنجان توقیف و ۵۰۰ هزار تومان جریمه و به پارکینگ منتقل شدند.

وی اظهار کرد: طی روز گذشته برخی از خانوده ها با توجه به نقض قوانین تردد با خانواده عازم سفر شدند و این رانندگان علاوه بر جریمه ۵۰۰ هزارتومانی، توقیف سیستمی برای آنها اعمال می‌شود به نحوی که بعداز بازگشت به محل زندگی خود خودرو آنها توقیف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان، گفت: اجرای طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به زنجان تا ریشه‌کنی بیماری کرونا در استان ادامه دارد.

شیر محمدی از هموطنان خواست تا پایان این طرح و بازگشت به شرایط عادی از سفر به زنجان خودداری کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان زنجان خانواده خودرو رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان شیر بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه ساز در ۲۴ ساعت گذشته در شهرهای خراسان رضوی توقیف شد.   سرهنگ سیدرضا اسدنژاد افزود: ۵۷ دستگاه از این خودروهای حادثه ساز توقیف شده مربوط به مشهد است.   وی اضافه کرد: همچنین دیروز مرتکبان ۱۴ هزار و ۵۰۸ تخلف راهور در استان خراسان رضوی جریمه شدند که سه هزار و ۸۸۷ مورد از این تعداد تخلف حادثه ساز است.   جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: روز گذشته ۱۱۹ فقره تصادف جرحی در شهرهای استان رخ داد که ۱۱۹ نفر در این سوانح مصدوم شدند.   وی ادامه داد: ۴۹۷ فقره تصادف خسارتی نیز در این بازه زمانی رخ داد که ۳۹۸ فقره از این تعداد مربوط به مشهد است.   اسدنژاد گفت: سرعت بالا، مکالمه با تلفن همراه و توجه نکردن به جلو از مهمترین دلایل وقوع سوانح رانندگی است.   روزانه بیش از یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد تردد می کند.

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • خودرو‌ها در این شرایط دچار تخلف ساکن می‌شوند
  • جریمه هنگفت شهرداری تهران برای زباله دزدها | محمدی: در مدیریت پسماند با کسی شوخی نداریم
  • توقیف محموله قاچاق درشهرضا