Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به دستگیری ۱۵ نفر در یک پارتی مختلط در یکی از باغ ویلاهای فردوسیه شهریار، از پلمب محل برگزاری پارتی و در اختیار قرار دادن افراد به مقام محترم قضایی خبر داد.

سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: روز گذشته حوالی ساعت ۱۸ عصر مأموران پلیس در محل برگزاری یک پارتی مختلط در یکی از باغ ویلاهای اطراف شهریار در منطقه فردوسیه حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مأموریت ۱۵ نفر از حاضران این مهمانی مختلط که از شهرهای تهران و کرج به این نقطه آمده بودند، دستگیر و ۵ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب تهران بیان داشت: محل برگزاری پارتی با دستگاه قضایی پلمب و متهمان با دستور دادستان پس از اخذ تعهد موقتاً آزاد شده تا به پرونده رسیدگی شود.

سرهنگ سرپناه تصریح کرد: برگزاری پارتی‌های مختلط خط قرمز ما است و در صورت مشاهده، بلادرنگ ضمن پلمب محل برگزاری پارتی، مجرمان برای سیر مراحل پرونده در اختیار مقام محترم قضایی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ش/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری استان تهران شهریار تهران محل برگزاری پارتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق زورگیر در تبریز

سرهنگ سلطانی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان تبریزی مبنی بر اینکه سه نفر ناشناس که خود را ماموران انتظامی و بسیج معرفی نموده و با استفاده از سلاح سرد وی را تهدید و اقدام به اخاذی و سرقت کردند موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از وصول پرونده و جمع آوری دلایل و مدارک فنی از صحنه جرم و مسیر‌های منتهی به محل وقوع جرم نوع و شماره انتظامی خودرو استخراج و در تحقیقات نامحسوس مشخص شد مالک اصلی خودرو را به شخصی با هویت معلوم واگذار کرده است که دارای سابقه متعدد کیفری است.

وی ادامه داد: کارآگاهان با بررسی مبالغ رد و بدل شده دریافتند متهم شناسایی شده همان شخصی است که مبالغ سرقت شده به حساب وی منتقل شده است که پس از اخذ مجوز از مراجع قضایی با تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی محل اختفای متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ  سلطانی اظهار کرد: متهم ابتدا منکر هرگونه ارتکاب سرقت بود که پس از مواجهه با قرائن موجود در پرونده در نهایت لب به اعتراف گشود و دیگر همدستانش را معرفی کرد و متعرف شد که در سطح شهر شب هنگام به عنوان مامور پلیس آگاهی، سپاه و بسیج اقدام به اخاذی و سرقت از شهروندان کرده و در صورت مقاومت اشخاص آنها را با سلاح سرد تهدید و اقدام به زورگیری کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه پرونده به مراجع قضایی ارسال و متهم با قرار قضایی متناسب روانه زندان شد گفت: با توجه به شناسایی و دستگیری متهم اصلی تحقیقات تکمیلی برای دستگیری دیگر همدستان وی و مشخص شدن علت و انگیزه ارتکاب این جرم خشن ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری ۸ محکوم متواری در شوش
  • بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران
  • ۱۰ واحد عرضه فرآورده خام دامی متخلف پلمب شد
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • پلمب یک مرکز زیبایی غیرمجاز در شهرکرد
  • دستگیری فرد مدعی نفوذ در دستگاه قضایی چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری سارقان صدر با هوشمندی و ابزار پلیس
  • پلمب ۱۴۳۱ واحد صنفی متخلف در طرح مشترک نوروز و رمضان تعزیرات