Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@05:31:33 GMT

کاهش قرارداد سرمربی تیم جهانبخش به خاطر کرونا

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۵۸۴۴

کاهش قرارداد سرمربی تیم جهانبخش به خاطر کرونا

سرمربی و اعضای کادرفنی تیم برایتون آلبیون به صورت داوطلبانه خواستار کاهش قرارداد خود در راستای کمک به باشگاه برای پرداخت حقوق کارمندان و همچنین کمک به خیریه شدند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از تعطیلی فوتبال به خاطر شیوع ویروس کرونا که تبعات مالی سنگینی هم داشته است، حالا موج تلاش ها برای ایجاد ثبات مالی در باشگاه های مختلف اروپایی به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این که اعضای تیم بایرن مونیخ خبر از بخشش 20 درصدی قراردادشان را دادند و همچنین در لیگ کرواسی تصمیم برای کاهش 30 درصدی قرارداد اعضای تیم گرفته شد، حالا از لیگ جزیره و تیم برایتون آلبیون اخباری در این خصوص منتشر شده است.

 

باشگاه برایتون که علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد، ساعاتی قبل اعلام کرد که سرمربی و دو نفر از اعضای کادرفنی این تیم درخواست داشته اند تا حقوق سه ماه آینده آن ها کاهش یابد. آن ها هدف خود از این تصمیم را کمک به باشگاه برای پرداخت حقوق کارمندان و همچنین تداوم کمک به خیریه قلمداد کرده‌اند.

 

دن اشتورت مدیرفنی، گراهام پاتر سرمربی و پل باربر رئیس کمیته اجرایی سه نفری هستند که این تصمیم را داشته‌ و در توضیح تصمیم خود گفته اند: این تصمیم برای این است که ما مطمئن شویم هیچ یک از کارمندان باشگاه برای دستمزد خود دچار رنج نخواهند شد. ما خودمان را خوش شانس می‌دانیم که در برایتون حضور داریم، بنابراین کاملا طبیعی است که به مالک باشگاه برای مشکلات مالی کمک کنیم.

 

این در حالی است که آن ها دو هفته پیش تصمیم خود را گرفته بودند اما باشگاه با آن مخالفت کرد تا این که سرانجام پس از مذاکرات دوباره، مالک باشگاه آن را پذیرفت.

 

حال باید دید پس از این موضوع آیا بازیکنان نیز چنین تصمیمی را خواهند گرفت یا نه. روز گذشته مشخص شد که صادق محرمی چیزی حدود یک میلیارد و دویست میلیون تومان از کاهش 30 درصدی قرارداد خود متضرر شده اما اگر علیرضا جهانبخش حقوق سه ماه آینده خود را داوطلبانه کاهش دهد، طبیعتا ضرر او بیش از این خواهد بود.

برایتون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برایتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای میانه این هفته و در جریان شکست 1-0 اسکاتلند ‏مقابل ایرلند شمالی، ضربه‌ای سخت به لیورپول وارد شد چرا که اندی رابرتسون، مدافع ‏اسکاتلندی این تیم لنگ لنگان و در حالیکه اشک می‌ریخت زمین را ترک کرد. ‏

مصدوم شدن رابرتسون در آستانه بازی‌های حساسی که می‌تواند تکلیف قهرمانی فصل ‏لیگ برتر را مشخص کند بدترین خبر ممکن برای تیم یورگن کلوپ بود. لیورپول از روز ‏یکشنبه به مدت هشت روز سه بازی در لیگ برتر انجام می‌دهد. آنها روز یکشنبه به ‏مصاف برایتون رفته، سه‌شنبه با شفیلد یونایتد دیدار کرده و یکشنبه هفته بعد در ‏دیداری حساس به مصاف منچستریونیتد می‌روند. لیورپولی‌ها چند روز بعد هم در لیگ ‏اروپا دیداری حساس مقابل آتالانتا خواهند داشت. ‏

بعد از مصدوم شدن رابرتسون در دیدار تیم ملی اسکاتلند شایعات حاکی از این بود که او ‏احتمالا فصل را از دست داده است. اما امروز دیلی‌میل به نقل از منابع خود در باشگاه ‏لیورپول خبر داد که مصدومیت رابرتسون آنقدر که تصور می‌شد جدی نیست. ‏

با اینحال هنوز مشخص نیست او به بازی یکشنبه مقابل برایتون می‌رسد یا نه. دیلی‌میل ‏می‌گوید منابعش گفته‌اند کادر فنی انتظار ندارد او را مقابل برایتون در اختیار داشته ‏باشد. ‏

یورگن کلوپ برای بازی روز یکشنبه دردسر بزرگی دارد. دیوگو ژوتا و ترنت الکساندر آرنولد ‏هم به احتمال زیاد به این بازی نمی‌رسند و در نتیجه کلوپ چاره‌ای ندارد در پست دفاع ‏کناری از دو بازیکن جوان استفاده کند. ‏

دیگر خبرها

  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • بایرن در حق ستاره‌اش بی‌انصافی می‌کند
  • یونانی‌ها سرمربی تیم ملی را بیرون کردند!
  • اینتر به دنبال تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • اشتیاق هانسی فلیک برای هدایت بارسلونا؛ از مشورت با گواردیولا تا تحقیقات گسترده میدانی!
  • بازیکن خارجی آبی ها هپاتیت داشت و از ایران رفت | فسخ قرارداد زودهنگام
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • استیضاح وزیر کار به خاطر میزان افزایش حقوق کارگران؟!
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه