Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:54:29 GMT

القسانی: با رضایت سپاهان، ایران را ترک کردم

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۵۸۶۷

القسانی: با رضایت سپاهان، ایران را ترک کردم

مهاجم عمانی تیم سپاهان ایران می گوید پس از خروج از ایران، به مدت دو هفته در قرنطینه بودم تا پس اثبات سلامتی به شرایط عادی بازگردم.

به گزارش "ورزش سه"، محسن القسانی، بازیکنان تیم ملی عمان که پیش از این به عضویت باشگاه سپاهان اصفهان درآمده بود این روزها در مسقط به سر می برد. با توجه به شیوع ویروس کرونا در اغلب کشورهای دنیا، او در مصاحبه ای از تجربه اش در رویارویی با این ویروس به صحبت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او درباره شرایط خود در ایران و شهراصفهان در روزهای ابتدایی شیوع این ویروس گفت: در دوره اولی که لیگ متوقف شده بود ما تمرین می کردیم. به هرحال در بیم بازیکنان سپاهان موردی در این باره دیده نمی شد و به همین دلیل ما طبق برنامه ای کاشتیم دو روز تمرین و دو روز استراحت می کردیم.

 

او ادامه داد: من هم علیرغم اینکه از این ویروس می ترسیدم اما علاقه داشتم در تمرینات نیز حضور داشته باشم و به همین دلیل با در نظر گرفتن تمامی احتیاط های لازم خیلی سریع به تمرین می رفتم و به خانه باز می گشتم.

 

مهاجم تیم ملی عمان ادامه داد: پس از آن روزها شیوع این ویروس در ایران قطع نشد و به همین دلیل در دوره دومی که لیگ را متوقف کردند مسئولان تیم به من اطلاع دادند که باتوجه به قطع شدن بازی ها و شرایط شیوع ویروس، من می توانم به عمان باز گردم.

 

القسانی ادامه داد: در برنامه تعیین شده قرار بود تا اردویی برای تیم ملی فراهم شود و ما نیز در این اردو حضور داشته باشیم تا در آن خودمان را آماده ادامه بازی های مقدماتی جام جهانی کنیم و به همین دلیل من روز 12 مارس(22 اسفند) به عمان بازگشتم ولی متاسفانه شرایط ویروس کرونا همه برنامه ها را به هم ریخت و اردوی آماده سازی ما را هم مختل کرد.

 

مهاجم عمانی تیم سپاهان در رابطه با خروج از ایران و حضور در عمان ادامه داد: پس از حضور در مسقط من به خانه رفتم و دو هفته در قرنطینه قرار گرفتم و به لطف خداوند پس از خروج از آن نشان دادم که در سلامتی کامل هستم. پس از آن و با توجه به لغو اردوی تیم ملی و تمرینات باشگاه، در خانه ماندم و تمریناتم را به صوت انفرادی ادامه می دهم.

 

او در پایان درباره شرایط حضور خود در عمان گفت: من شرایط خانه را به صورت کاملا ایزوله درآوردم تا در برابر هر گونه ویروسی عایق باشد به هرحال سلامتی برای من از هر چیزی مهم تر است.

فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان همین دلیل تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایت‌کار اسرائیل پیروی کند

وزیر خارجه کشورمان گفت: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایت‌کار اسرائیل پیروی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: مایه تأسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است. اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست. اتحادیه اروپا باید مسئولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

کد خبر 747118

دیگر خبرها

  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • مدیر سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایت‌کار اسرائیل پیروی کند