Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@11:35:04 GMT

منع آمد و شد در مدینه منوره و مکه مکرمه اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۵۸۷۳

منع آمد و شد در مدینه منوره و مکه مکرمه اعلام شد

عربستان به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور منع آمد و شد ۲۴ ساعته در همه مناطق مکه مکرمه و مدینه منوره اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خلیج آنلاین، خبرگزاری عربستان(واس) به نقل از یک مسئول وزارت کشور اعلام کرد: مقامات عربستان به دلیل شیوع ویروس کرونا، منع آمد و شد 24 ساعته در همه مناطق مکه مکرمه  و مدینه منوره اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منع آمد و شد تا اطلاع ثانوی در این دو شهر ادامه دارد.

 

این مسئول وزارت کشور عربستان تاکید کرد: این منع آمد و شد گروه هایی را که در بخش های حیاتی و مهم عمومی و خصوصی فعالیت می کنند، شامل نمی شود.

 

وی ادامه داد: ساکنان شهرهای مکه مکرمه و مدینه منوره تنها مجاز هستند برای فراهم کردن نیازهای ضروری خود از منزل خارج شوند؛ همچنین خروج این ساکنان از ساعت شش صبح تا 15 و در محدوده مکان سکونت شان امکان پذیر است.

 

وزارت کشور عربستان از همه ساکنان این کشور خواست برای خدمات رسانی سریع از طریق اپلیکیشن های هوشمند استفاده کنند و نیازهای غذایی، دارویی و سایر کالاها و خدمات خود را فراهم کنند.

 

همچنین هرگونه فعالیت تجاری در داخل مناطق مسکونی در شهرهای مکه مکرمه و مدینه منوره ممنوع اعلام شده است. داروخانه ها، فروشگاه های فروش مواد غذایی، پمپ بنزین ها و خدمات بانکی شامل این ممنوعیت نمی شوند.

 

وزارت بهداشت عربستان اعلام کرد: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به یکهزار و 885 نفر رسیده است و تعداد بهبودیافته گان 328 نفر است. همچنین تاکنون 21 نفر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا فوت شده اند.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: منع آمد و شد عربستان کرونا مدینه منوره منع آمد و شد مکه مکرمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو آقای از دست دادن موقعیت گلزنی در لیگ عربستان

رونالدو در تعداد موقعیت‌های از دست رفته گلزنی در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی پیشتاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت آماری Sofascore، کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی تیم النصر ریاض در تعداد شانس‌های از دست رفته گلزنی در لیگ حرفه‌ای عربستان صدرنشین است.

الاتحاد دنبال جایگزینی ساویچ با فلیپه

بر اساس این گزارش، کریستیانو رونالدوی 39 ساله در این فصل 20 موقعیت گلزنی را از دست داده است. نفر دوم در این شاخص الکساندر میتروویچ مهاجم الهلال (با 19 موقعیت از دست رفته) و سومین مهاجم نیز موسی دمبله از تیم الاتفاق (با 15 موقعیت از دست رفته) است.

رونالدو با 23 گل در 22 بازی، بهترین گلزن این فصل لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بازگشت نیمار به بارسلونا؟
  • فراز و فرودهای مناسبات عراق و عربستان/ رویکرد اقتصادی همگرایانه
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • (تصاویر) ساخت اولین شهربازی دنیا با الهام از انیمه Dragon Ball در عربستان
  • مانچینی ترکیب صعود عربستان را چید
  • بن‌سلمان با الهام از یک بازی شهربازی می‌سازد/ عکس
  • حکیم: پایان مأموریت ائتلاف بین‌المللی در خاک عراق را خواستاریم
  • نویسنده «مار و پله»: از مامور امنیتی پرونده مدینه متشکرم
  • رونالدو آقای از دست دادن موقعیت گلزنی در لیگ عربستان