Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@05:24:28 GMT

علی لاریجانی به کرونا مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۵۸۹۵

به گزارش ایلنا، در پی تماس‌های برخی نمایندگان  محترم و همکاران در مجلس شورای اسلامی که جویای حال آقای لاریجانی، ریاست مجلس گردیده‌اند، اداره کل  فرهنگی و روابط عمومی  مجلس اطلاعیه ای منتشر کرد. متن این اطلاعیه بدین شرح است:

"در پی تماس های برخی نمایندگان  محترم و همکاران در مجلس شورای اسلامی که جویای حال جناب آقای دکتر لاریجانی، ریاست محترم مجلس گردیده اند، به آگاهی می رساند حسب اطلاع واصله از حوزه ریاست مجلس، به دنبال بروز برخی علائم، از ایشان آزمایش کرونا به عمل آمد و با توجه به نتیجه مثبت آن در حال حاضر در قرنطینه و تحت درمان می باشند".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس فتا درباره ترفند مجرمان سایبری با عنوان «عیدانه ریاست جمهوری»

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا به شهروندان هشدار داد: ارسال پیامک حاوی لینک جعلی " ثبت نام در سامانه دریافت عیدانه ریاست جمهوری " یکی از ترفندهای مجرمان سایبری است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ رامین پاشایی گفت: بر اساس رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی و همچنین ارسال شکوائیه های قضائی به این پلیس ؛ مشخص است این بار مجرمان سایبری با ارسال پیامک حاوی لینک آلوده و جعلی " ثبت نام در سامانه دریافت عیدانه ریاست جمهوری " مترصد کلاهبرداری از مجرمان سایبری هستند .

این مقام مسئول افزود: در این راستا با اقدام عملیاتی پلیس فتا علیه مجرمان سایبری در این حوزه طی چند روز اخیر تعداد ۱۵۵ سرشماره ارسال کننده پیامک های جعلی و بیش از ۴۱۰ شماره حساب بانکی متعلق به مجرمان سایبری مورد شناسایی قرار گرفتند و ضمن هماهنگی با مراجع قضائی نسبت به مسدود سازی و اقدام قانونی علیه مرتکبان این گونه جرایم صورت گرفته است .

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا ادامه داد: رصد جریانات کلاهبرداری متصور در فضای سایبر در کارگروه های ویژه عملیاتی در پلیس فتا سراسر کشور در حال اجرا  است.

وی گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته ؛ قطعا در ایام منتهی به پایان سال و آغاز نوروز ۱۴۰۳ شاهد افزایش تحرکات مجرمان سایبری با ترفندهای مختلف از جمله " ارسال لینک های آلوده  و تماس تلفنی شرکت در مسابقات مختلف رادیو و تلویزیون خواهیم بود .

سرهنگ پاشایی در ادامه به هموطنان توصیه کرد : ضمن حفظ هوشیاری و توجه به نکات آموزشی پلیس فتا فریب مجرمان سایبری را نخورند و در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های سایبری با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ و یا مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.gov.ir با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین آمار قربانیان کرونا، ۷ میلیون و ۶ هزار و ۱۴۹ نفر
  • صحت انتخابات مجلس در اصفهان تایید شد
  • علی لاریجانی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۸ می‌شود؟
  • لاریجانی رکورد زد، قالیباف در برزخ ماند
  • کلاهبرداری با ترفند «عیدانه ریاست جمهوری»
  • پرداخت عیدانه ریاست جمهوری کلاهبرداری است
  • عیدی ریاست جمهوری شگرد جدید کلاهبرداران
  • هشدار پلیس فتا درباره ترفند مجرمان سایبری با عنوان «عیدانه ریاست جمهوری»
  • واکشن مجلس به صحبت‌های علم الهدی و لایحه حجاب
  • جوابیه مجلس به امام جمعه مشهد