Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نظری جویباری معاون ورزشی پیشین استقلال که در زمان مدیر عاملی فتح الله زاده در حکم دست راست وی بود در خصوص انتقاد مجیدی از حضور سعادتمند در استقلال گفت : به فرهاد مجیدی توصیه می‌کنم در کارهای مدیریتی دخالت نکند زیرا این باشگاه مدیر و هیئت مدیره دارد.
جویباری همچنین در حمایت از احمد سعاتمند گفت : به هر جهت سعادتمند آبروی خود را وسط گذاشته و باید همه دست به دست هم بدهند تا ان‌شاءالله بتواند موفق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی نظری جویباری که در زمان مدیر عاملی فتح الله زاده در حکم دست راست وی بود در خصوص حضور سعادتمند به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار داشت:

امیدوارم سعادتمند استقلال را از این شرایطی که وجود دارد، عبور دهد. بالاخره باید به او کمک کنند از مدیران وزارت ورزش گرفته تا سایر اشخاص که وی در سمت جدیدی که بر عهده گرفته سربلند بیرون بیاید. به هر جهت یک مدیری آبروی خود را وسط گذاشته و باید همه دست به دست هم بدهند تا ان‌شاءالله بتواند موفق شود.

معاون ورزشی پیشین باشگاه ورزشی استقلال در خصوص تغییر و تحولات مداوم در این باشگاه تصریح کرد:

نمی‌دانم اما بدون شک این اتفاق نشان‌دهنده ضعف وزارت ورزش است که یک مدیر بیاید و دوباره چند روز بُعد یک فرد دیگری جایگزین او در این سمت شود. جایی مدیری موفق است که حداقل شرایط کاری برای او فراهم که تا سالیان سال بتواند در عرصه مدیریتی دوام داشته باشد.

نظری‌ادامه داد:

اکنون خود سعادتمند هم نمی‌داند تا چه زمانی عهده‌دار مسئولیت مدیرعاملی باشگاه استقلال خواهد بود، همانطور که خلیل‌زاده، فتح‌الله‌زاده، موسوی، ماجدی و دیگران آمدند و رفتند. بعید می‌دانم از این دوستان برنامه‌ ای خواسته باشند

معاون ورزشی پیشین باشگاه ورزشی استقلال درپایان در خصوص پست انتقادی فرهاد مجیدی علیه سعادتمند گفت:

به فرهاد مجیدی توصیه می‌کنم در کارهای مدیریتی دخالت نکند زیرا این باشگاه مدیر و هیئت مدیره دارد. کار مجیدی در حیطه کادرفنی است و همانطور که سایرین نباید در کار او دخالت کنند او هم نباید در کار دیگران به خودش اجازه ورود کردن بدهد. بالاخره سلسه مدیریتی در این باشگاه باید رعایت شود. اگر او به این کارش بخواهد ادامه دهد به نظرم خودش بیشتر از همه لطمه خواهد دید. بهترین کار او این است تمرکزش را روی مسائل فنی تیم بگذارد، تا تیم از مخمصه‌ای که گرفتار شده نجات پیدا کند. به هر جهت ادامه این موضوع باعث خواهد شد تا فردا روزی هواداران از او انتقاد کنند که نتوانست تیم را خوب جمع و جور کند. فکر می‌کنم به او راهنمایی درستی نمی‌شود که این چنین خودش را وارد این مسائل کرده است.

ایلنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سعادتمند استقلال فرهاد مجیدی مجیدی احمد سعادتمند اخبار استقلال استقلال سعادتمند فرهاد مجیدی مجیدی فتح الله زاده فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری مدیرعامل سابق پرسپولیس از ولخرجی‌های باشگاه سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

محمد رویانیان در مصاحبه اخیر خود در خصوص این ادعا که کل کل او و علی فتح الله زاده باعث شدند قیمت بازیکنان فوتبال ایران در مقطعی بالا برود وکنش نشان داد.

مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: ببینید آقای فتح‌الله‌زاده به نظر من یکی از مدیران کم‌نظیر فوتبالی است و در استقلال هم فکر نکنم کسی مثل ایشان باشند. آقای اولیایی مثلا یک مدیر خیلی خوبی بودند و موفقیتی هم داشتند. فتح‌الله‌زاده هم یکی از بهترین مدیران استقلال بود. ایشان قبل از من چند سال تجربه داشت، ولی واقعیت امر شما یک چیز را فقط ندیده می‌گیرید؛ حرفتان درست است، ولی شما سپاهان را ندیدید و سپاهان سیاستش همین بود. سپاهان از ما خیلی گران‌تر می‌خرید، ولی صدایش در نمی‌آمد.

رویانیان در خصوص هزینه‌های باشگاه سپاهان در آن زمان افزود: ما و استقلال، چون در چشم بودیم دیده شدیم. همان موقع فرض بفرمایید مثلا ما با یک جا قرارداد داشتیم. فرض کنید ۴۰۰هزار دلار برای بازیکن خارجی داشتیم آن‌ها ۶۰۰هزار دلار می‌دادند. یا ریالی مثلا فرض کن ما یک قراردادی داشتیم ۷۰۰میلیون آن‌ها یک میلیارد می‌دادند. واقعیتش من قبول دارم یک زمانی ناگهان قیمت فوتبال بالا کشید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویر عاشقانه فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • عکس| گشت‌وگذار فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • فتح‌الله‌زاده: آقای رئیسی چرا بانک خوب را به پرسپولیس دادید؟! / تصمیم شما در تاریخ ثبت می‌شود +عکس
  • فرهاد مجیدی در دبی رویت شد + عکس
  • (عکس) تعطیلات نوروزی فرهاد مجیدی با یک مهمان ویژه
  • پیشنهادات جدید تیم های اماراتی به فرهاد مجیدی
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی
  • افشاگری مدیرعامل سابق پرسپولیس از ولخرجی‌های باشگاه سپاهان