Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز گفت: روزانه بیش از یک هزار ماسک N95و بالغ بر 5 هزار ماسک معمولی کش دار در این مرکز در بین همکاران و کادر درمانی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود فقیه‌دینوری امروز در جلسه بررسی 45 روز مقاومت در برابر کرونا با اشاره به اینکه ایمنی و حفاظت کادر درمانی از همان روزهای آغازین بحران کرونا ویروس در اولویت بوده است اظهار داشت: اگر کادر درمانی از ایمنی و حفاظت مناسب برخوردار باشند قطعا کارآیی و راندمان کار آنها نیز بالاتر و بهتر خواهد بود و کیفیت خدمات درمانی منوط به آرامش خاطر و ایجاد فضایی ایمن و خالی از ترس و استرس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : تمام اعضای تیم مدیریت اجرایی در بحران کرونا ویروس به طور شبانه روزی در تلاش هستند تا کمبودی از لحاظ تهیه تجهیزات حفاظتی، اقلام مصرفی و دارویی نباشد و تا این لحظه هیچ کمبودی در مرکزآموزشی درمانی امام رضا (ع) وجود ندارد. 

رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز با تاکید بر اینکه تمام کادر درمانی اعم از پزشک و پرستار و خدمات به صورت یکسان از امکانات حفاظتی برخوردار می‌باشند ادامه داد: کادر درمانی که وارد بخش های ویژه مراقبت از بیماران درگیر با کرونا ویروس می‌شوند از نظر ما فرقی نداشته و تمام این افراد به خاطر یک هدف خاص و آن هم حفاظت از سلامت مردم عزیز هست بنابراین یکی از وظایف اصلی ما در مرحله اول حفاظت از سلامتی تمام افراد کادر درمانی است.

دینوری با اشاره به نقاط ضعف و قوت تیم مدیریت اجرایی در مواقع بحرانی گفت: این نکته طبیعی است که درمواقع اینچنینی برخی نقاط قوت و ضعف‌ها پدیدار می‌شوند و نقاط قوت ما این است که با تلاش‌های شبانه‌‌‌روزی ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز و تیم مدیریت اجرائی مستقر در این مرکز علی رغم وجود مشکلات عدیده ای که اکثر بخشهای دولتی به لحاظ وضعیت تحریم پیش آمده دست به گریبان هستند تا این لحظه از نظر منابع مالی و تامین تجهیزات، کمبودی نداشته و فعلا به حد کافی منابع مالی در اختیار داریم. 

این مقام مسئول حوزه سلامت ابراز داشت: لباس‌هایی که برای حفاظت از کادر درمانی در اختیار همکاران قرار می‌گیرد بر اساس پروتکل تدوین شده از سوی وزارتخانه متبوع و سازمان‌های جهانی تهیه شده و روزانه بالغ بر 700 دست لباس مخصوص حفاظتی بین کادر درمانی توزیع می‌شود. 

وی اضافه کرد: بنده و همکاران مستقر در مرکز همواره و در هر ساعت از شبانه روز آماده دریافت هرگونه انتقاد سازنده از عملکرد مرکز هستیم و با توجه به اینکه 45 روز از مقاومت در برابر کرونا ویروس میگذرد به نظر بنده عملکرد این مرکز بر همگان مبرهن شده است. 


گزارش فارس حاکی است مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز با بیش از یک‌هزار و 100 تخت فعال بیمارستانی بزرگ‌ترین سانتر درمانی بحران کرونا ویروس در شمال‌غرب بوده و بیش از 45 روز است که پیشتاز مبارزه با کرونا ویروس در شمال غرب بوده و تعدادی از کادر درمانی شاغل در این مرکز نیز پس از ابتلا به بیماری کرونا ویروس بهبود یافته و به جبهه مدافعلان سلامت بازگشته‌اند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز مقاومت ویروس بیمارستان امام رضا خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی کرونا ماسک ضدعفونی سلامت درمان بهداشت دارو درمانی امام رضا کادر درمانی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید

مهدی رجبی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قیمت کنونی هر کیلو قارچ سرمزرعه ۷۰ تا ۷۵ هزار تومان و مغازه های خرده فروشی ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است.

به گفته او، هم اکنون قارچ با نرخ های ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار تومان در مغازه ها عرضه می شود، در حالیکه فروش بالاتر از ۱۰۰ هزار تومان گرانفروشی است.

رجبی توزیع مویرگی را راهکار اساسی تنظیم بازار اعلام کرد و افزود: با راه اندازی بورس، فروش عمده قارچ یک مرجع قیمت گذاری دارد.

رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ از توزیع روزانه ۴۰ تا ۵۵ تن قارچ در تهران خبر داد.

او با بیان اینکه سال گذشته ۲۱۰ هزار تن قارچ در کشور تولید شد، گفت: با توجه به احداث واحدهای جدید برآورد می شود که با افزایش ۵ تا ۱۰ هزار تنی تولید قارچ به ۲۲۰ هزار تن برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز