Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@05:07:06 GMT

قطع زنجیره کرونا مستلزم همکاری مردم است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۵۹۸۲

قطع زنجیره کرونا مستلزم همکاری مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از نقاهتگاه ویژه بیماران کرونایی در بابل با اشاره به اینکه وضعیت و شرایط همه شهرستان‌ها را به صورت ویدئوکنفرانس مستمرا رصد می‌کنیم، افزود: امروز برای بازدید از بخش‌های مختلف در بابل، مرکز مراقبت‌های ویژه تنفسی و خداقوت به دست اندرکاران این امر خطیر به این شهرستان آمده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این مجموعه را شبه بیمارستان همراه با رادیولوژی، آزمایشگاه، کادر درمانی، تخت‌های استاندارد و نیروی انسانی کافی دانست و یادآور شد: در روزهایی که در پیک شیوع کرونا و نگران آینده بودیم برای تجهیز این مجموعه‌ها در شرق، مرکز و غرب استان مکاتبات لازم را انجام دادیم و امروز با کمک دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه بویژه نیروی زمینی سپاه و کمک استان‌های دیگر این مجموعه تجهیز شده است.

استاندار ادامه داد: در سیلی که ۲۱ استان درگیر شدند مردم ما نیز در کنار بقیه استان‌ها بودند و همه به کمک هم رفتند و این در واقع از ویژگی‌های نظام مردمسالاری دینی در تفاوت با دیگر نظام هاست.

حسین زادگان همچنین از بخش تولید ماسک، گان و اقلام کادر درمانی در این مجموعه بازدید کرد و افزود: علیرغم کمک‌های روزانه دولت در این بخش، به دلیل حجم نیازها و غافلگیری که در تهیه آن پیش آمد، مردم ما و نیروهای جهادی در جای جای استان پای کارآمدند.

وی از ستاد مردمی شکل گرفته و خیرین در این شهرستان و در نقاط مختلف استان قدردانی کرد و گفت: از رسانه‌ها که به طور ویژه پای کار بودند و در ایام تعطیلات مطبوعات با بهره گیری از فضای مجازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم را انجام دادند، قدردانی می‌کنم.

مقام عالی دولت در مازندران از بازاریان تشکر ویژه کرد و اظهار داشت: اگر همکاری این عزیزان نبود همچنان در پیک شیوع این ویروس قرار داشتم.

استاندار مازندران ابراز امیدواری کرد که با ابلاغ طرح‌ها و برنامه‌های جدید ستاد ملی مقابله با کرونا و همراهی مردم هرچه زودتر بر این بیماری غلبه کنیم و گفت: این ویروس به راحتی از کشور خارج نمی‌شود مگر آنکه با همکاری مردم و شناسایی این ویروس، زنجیره انتقال آن قطع شود.

کد خبر 4890933

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد حسین زادگان استانداری مازندران ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام طرح غربالگری گرگان سیلاب سال جهش تولید فاصله گذاری اجتماعی بارش باران شهرکرد روز طبیعت ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از جلوه های ویژه بصری در مجموعه «رستگاری»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  محمدرضا نجفی امامی طراح جلوه های ویژه رایانه در گفتگو با شبکه خبر در بخشی از سخنانش درباره جلوه های ویژه بصری گفت: وقتی در واقعیت نمی‌توانیم فیلم برداری کنیم باید از کامپیوتر کمک بگیریم که همان جلوه‌های ویژه بصری کامپیوتری است.

وی افزود: ما­ دنبال کاری بودیم که مختص مجموعه «رستگاری» باشد در مدت یک سالی که کار کردیم برای این مجموعه از هوش مصنوعی هم کمک گرفتیم­.

وی درخصوص جلوه های ویژه «رستگاری»افزود: قسمت‌های که ارواح شببه شیشه بودن و شفاهیت داشتن کار کردیم و یک سری فضا‌های برزخی داشتیم که باید شبیه سازی می‌کردیم و یکسری از عذاب‌ها را.

نجفی امامی گفت: ما می‌توانیم از این تکنیک در فیلم‌های دیگر و حتی سینما استفاده بکنیم. بزرگترین فیلم‌های دنیا که سروصدا می‌کنند، جلوه‌های ویژه این فیلم هاست و جلوه‌های ویژه هستند که عظمت می‌دهند به فیلم‌ها چه فیلم‌های هالیودی و چه بالیودی.

وی درباره روند کار این مجموعه تلویزیونی گفت: اول از همه کارگردان و تهیه کننده سفارش می دهند، فیلم نامه را می‌فرستند و ما براساس سنایور با خود کارگردان شروع می‌کنیم به طراحی. بعد یک ماکت اولیه آماده می‌کنیم و این الگو می‌شود برای فیلم برداری. وی مجموعه «رستگاری» چند لایه فیلم برداری شده است و همه اینها با کارگردان کار می‌شود.

وی درباره دشواری این نوع آثار گفت: دشواری آن زیاد است و مهمترین کار این است که کارگردان‌ها مجاب بشوند از این تکنولوژی در فیلم هایشان استفاده شود، آقای ده نمکی خودشان معمولا از این جلوه های ویژه استفاده می کنند در کارهایشان به عنوان مثال در فیلم «رسوایی دو» هم این کار شد و مهم این است که کارگردان ریسک انجام این نوع کار را بپذیرند.

وی افزود: برای ساخت مجموعه «رستگاری» حدود ۶۰ نفر درگیر بودند و حدود یک سال پیش تولید کار طول کشید و بعدش که فیلم برداری شروع شد، کار‌ها سریع پیش رفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



­

جزئیات مدیا

دیگر خبرها

  • قاطعانه با زمین‌خواری و ویژه‌خواری در استان بوشهر برخورد می‌شود
  • وحدت کلمه و حمایت تمام مردم رمز موفقت عملیات وعده صادق
  • همکاری وصف ناپذیر مردم به ویژه بانوان با پلیس در طرح نور
  • همکاری‌ های مشترک کتابخانه های عمومی و تبلیغات اسلامی گیلان
  • مشارکت مردم در اقتصاد مستلزم ثبات قوانین و خروج دولت از تصدی‌گری‌ها
  • تولید مجموعه ای از نمایش های تلویزیونی در مرکز سیمرغ رسانه ملی
  • توجه ویژه طرح ملی «توسعه مشاغل خانگی» به تکمیل زنجیره ارزش محصولات کمک می‌کند
  • استفاده از جلوه های ویژه بصری در مجموعه «رستگاری»
  • حذف نمایشگاه ساختمان از تقویم نمایشگاه بین‌المللی تهران
  • جلوه‌های ویژه بصری مجموعه «رستگاری»