Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@09:45:56 GMT

نجاتی: آماده المپیک ۲۰۲۰ بودم

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۶۰۸۱

نجاتی: آماده المپیک ۲۰۲۰ بودم

فرنگی‌کار تیم ملی ایران امیدوار است با حفظ آمادگی جسمانی در المپیک ۲۰۲۱ به موفقیت برسد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نجاتی که در شهریورماه سال گذشته توانست مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان در وزن ۶۰ کیلو گرم کشتی فرنگی را به دست آورد، یکی از ورزشکارانی است که موفق به کسب سهمیه المپیک شده و امیدوار است در دوران جوانی در المپیک افتخارآفرین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نجاتی درباره شرایط تمرینی خود در این روزها به خبرنگار ما گفت: بیشتر در خانه هستم و سعی کردم تمریناتم را انجام دهم. البته دو و میدانی هم انجام می‌دهم. در مجموع، سعی دارم هر روز حدود یک ساعت و نیم تا دو ساعت تمرین داشته باشم تا از نظر جسمانی در شرایط خوبی بمانم.

 

او ادامه داد: فعلا همه باشگاه‌های بدنسازی و کشتی تعطیل است و ماندیم چه کاری انجام دهیم. این شرایط برای تمام ورزشکاران در همه رشته‌ها وجود دارد و مشکل یک نفر نیست. من هم سعی می‌کنم با تمرینات انفرادی، خودم را در مرز ۳۰-۲۰ درصد آمادگی نگه دارم.

 

ملی پوش کشتی فرنگی ایران درباره تعویق یک ساله زمان برگزاری المپیک توکیو عنوان کرد: خیلی دوست داشتم که امسال و هرچه زودتر المپیک برگزار شود چون بدنم خیلی سرحال بود. ای‌کاش المپیک در موعد مقرر برگزار می‌شد، اما هرچه هست، قسمت بوده و من تمرین می‌کنم آمادگی بدنی‌ام را حفظ کنم و با بهترین شرایط به المپیک ۲۰۲۱ برسم.

 

نجاتی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از شرایط جسمانی و تمرینات سایر رقبای مطرح خود اطلاع دارد یا خیر، ابراز کرد: متاسفانه این ویروس در همه جای دنیا وجود دارد و تمام مردم جهان با آن درگیر هستند. تا جایی که اطلاع دارم و از فضای مجازی دنبال می‌کنم، تمام حریفانم در خانه تمرین می‌کنند و یا تمرین آن چنانی ندارند.

 

او یادآور شد: اگر المپیک در سال ۲۰۲۰ انجام می‌شد هم آماده بودم، اما با این شرایط هم مشکلی بابت تمرین کردن و یا افزایش وزن ندارم و با تمرین و بدنسازی شرایط جسمانی‌ام را حفظ می‌کنم.

 

فرنگی‌کار ۶۰ کیلوگرم و المپیکی ایران عنوان کرد: امیدوارم با توجه مردم به ماندن در خانه و رعایت مسائل بهداشتی، هرچه زودتر این ویروس شکست بخورد تا زندگی به شرایط عادی برگردد. مطمئنا اگر این بیماری هرچه زودتر برود، ما می‌توانیم به تورنمنت‌های مختلفی برویم و برای المپیک کسب تجربه کنیم.

فرنگی علیرضا نجاتی کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرنگی علیرضا نجاتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاویانی نژاد با عبور از دیوار چین به پاریس رسید

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک پاریس از صبح امروز (یکشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است و ایران که در دو وزن 77 و 87 کیلوگرم موفق به کسب سهمیه نشده بود، امیدوار بود تا این دو سهمیه باقی مانده را توسط امین کاویانی نژاد و علیرضا مهمدی کسب کند.

در وزن 77 کیلوگرم امین کاویانی نژاد امروز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 7 بر 1 علی محمد ال عبوداح از عراق را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. 

کاویانی نژاد در این مرحله برابر لی یو از چین قرار گرفت و در حالی که تاکتیک خاصی را برای پیروزی مقابل حریف چینی در نظر گرفته بود، با اخطاری که داوران به خاطر استفاده از پا به او در خاک دادند و در ادامه باراندازی که خورد، برنامه های او و کادرفنی بهم ریخت.

بعد از 5 بر صفر شدن کشتی به سود فرنگی کار چینی، امین کاویانی نژاد موتور خود را روشن کرد و بعد از خاک کردن حریف در تایم اول، در تایم دوم 4 امتیاز متوالی گرفت تا در نهایت 6 بر 5 برنده کشتی لقب بگیرد. حتی در صورت تساوی 5 بر 5 هم کاویانی نژاد به خاطر گرفتن دو اخطار از داوران بازنده بود.

بدین ترتیب سهمیه وزن 77 کیلوگرم برای کشتی فرنگی ایران توسط امین کاویانی نژاد به سختی کسب شد تا حالا فقط یک گام تا تکمیل شدن تیم حسن رنگرز در المپیک فاصله داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • سیمونه اینزاگی پس از فتح اسکودتو: کاری باورنکردنی انجام دادیم
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • سهمیه کشتی فرنگی در المپیک کامل شد
  • پرونده سهمیه بسته شد: تیم رنگرز آماده فتح پاریس!
  • رنگرز: باید خوب تمرین کنیم تا در المپیک نتایج قابل قبول بگیریم
  • سهمیه کشتی فرنگی ایران کامل شد؛ مهمدی به المپیک رسید
  • امین کاویانی‌نژاد سهمیه المپیک را کسب کرد
  • کاویانی نژاد با عبور از دیوار چین به پاریس رسید