Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@00:14:55 GMT

میلیچ: استقلال مرا ممنوع‌المصاحبه کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۶۱۲۱

میلیچ: استقلال مرا ممنوع‌المصاحبه کرد

هروویه میلیچ، مدافع چپ استقلال از طرف این باشگاه ممنوع‌المصاحبه شده و علاقه‌ای به صحبت درباره آینده‌اش ندارد.

به گزارش مشرق، هروویه میلیچ و نیکولای بودروف دو بازیکنی بودند که با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال اعلام کردند اگر تا ششم فروردین ماه پول خود را دریافت نکنند قراردادهایشان را فسخ می‌کنند. روز گذشته بود که بودروف قرارداد خود را با آبی‌پوشان فسخ کرد هرچند که امیر سلطانی معاون ورزشی استقلال امروز اعلام کرد که اگر این بازیکن دستمزدش را بگیرد از تصمیم خود منصرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

حمایت عجیب مدافع خارجی استقلال از یک مدیر +عکس

با این حال اکنون بحث میلیچ داغ است و مشخص نیست تصمیم این بازیکن در صورت پرداخت نشدن مطالباتش چیست. میلیچ حاضر نشد پاسخ روشنی به این سوال بدهد: من از طرف باشگاه استقلال ممنوع‌المصاحبه هستم و اگر حرفی بزنم من را جریمه می‌کنند.

‌با این شرایط به نظر می‌رسد احمد سعادتمند باید هرچه زودتر پول میلیچ و دیاباته را پرداخت کند تا آبی‌ها با مشکل بزرگتری برای ادامه فصل روبه‌رو نشوند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید هروویه میلیچ استقلال ممنوع المصاحبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد

پس از اتفاقات شب گذشته در برنامه فوتبال برتر و اظهارات سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ مبنی بر اینکه قانون گل زده در خانه حریف در تقابل‌های رو در رو برداشته شده است، این موضوع با واکنش استقلالی‌ها همراه شد.

تا پیش از این تصور می‌شد که به دلیل گل زده استقلال در دربی که پرسپولیس میزبان بوده، این تیم نسبت به رقیب دیرینه، دست برتری را دارد، اما حالا مشخص شد که اگر امتیازات سرخابی‌ها در پایان لیگ برابر شود، کار به تفاضل گل کشیده می‌شودو

این اتفاقات با واکنش آرش رضاوند همراه شد و بازیکن استقلال بدون نام بردن از سهیل مهدی، در استوری خود نوشت: «قانون، قانون جنگل. اینم از قانون گذار. خدا رو شکر صدای خودشو تشخیص داد زد زیرش. #عدالت.»


حالا نیز سازمان لیگ با انتشار اطلاعیه ای، از احضار بازیکن استقلال خبرداد. در متن این بیانیه آمده است:

آرش رضاوند به دلیل انتشار استوری توهین آمیز علیه مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می‌شود.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • ستاره تاثیرگذار استقلال سرباز می‌شود؟
  • پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • (عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد
  • بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند
  • تصمیم عجیب آنچلوتی برای بازی برگشت مقابل منچسترسیتی
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ
  • برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!