Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، شرکت توییتر امروز پنجشنبه هزاران حساب کاربری مرتبط با مصر، هندوراس، اندونزی، عربستان سعودی و صربستان را به دلیل تبلیغ محتوای علیه دولت‌های دیگر حذف کرد.

در حال حاضر، شرکت توئیتر و سایر شبکه‌های اجتماعی تحت فشار هستند تا اطلاعات نادرست و محتوای تنفر را از سیستم عامل‌های خود پاکسازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، انتشار محتوای کذب در خصوص شیوع ویروس کرونا نیز باعث شده مقامات این شرکت‌ها نظارت و عملکرد خود را ارتقا دهند.

توییتر اعلام کرده است که چنین حساب‌هایی را حذف کرده است، زیرا آن‌ها قوانین و خط مشی‌های شرکت را نقض می‌کنند.

شاخه این شرکت در الفجر مصر، ۲۵۴۱ حساب را به علت مشارکت در انتشار شایعات علیه ایران، قطر و ترکیه حذف کرد.

بر اساس گزارش شرکت توئیتر این حساب‌ها با دریافت دستور از طرف دولت مصر اقداماتی را در راستای حمایت از سران عربستان و انتقاد از فعالیت‌های قطر و ترکیه در یمن در این شبکه انجام می‌دادند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حساب توئیتر شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توئیتر سایت رهبری به آغاز حملات پهپادی ایران علیه اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، درحالی که خبرها حاکی از آغاز حملات ایران به مواضع اسرائیل است، حساب توییتری منتسب به دفتر رهبر انقلاب همزمان با آغاز حملات به اسرائیل، فیلمی از بیانات مقام معظم رهبری را منتشر کرد و نوشت: رژیم خبیث تنبیه خواهد شد.

رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر، با اشاره به حمله رژیم ددمنش به کنسولگری ایران در دمشق تاکید کردند: «در عرف جهانی حمله به کنسولگری و سفارت هر کشور، حمله به خاک آن کشور محسوب می‌شود و رژیم سرتا پا خباثت صهیونیستی باید برای این جنایت تنبیه شود و خواهد شد.»

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894733

دیگر خبرها

  • تظاهرات هزاران نفر در آمریکا علیه حملات رژیم اسرائیل در غزه
  • به پیام‌های درخواست‌ ارسال اطلاعات اعتنا نکنید
  • هشدار شبکه شاد به کاربران: به پیام‌های درخواست ارسال اطلاعات اعتنا نکنید
  • شناخت جامعه هدف برای تولید محتوا اهمیت دارد
  • فیلم| تظاهرات هزاران اسرائیلی علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • پیام حساب کاربری رهبر انقلاب به زبان عبری + عکس
  • تظاهرات هزاران اسرائیلی علیه نتانیاهو در تل‌آویو (فیلم)
  • تظاهرات هزاران اسرائیلی علیه نتانیاهو در تل‌آویو + فیلم
  • (ویدئو) تظاهرات هزاران اسرائیلی علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • واکنش توئیتر سایت رهبری به آغاز حملات پهپادی ایران علیه اسرائیل