Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به‌زودی ۲ دستگاه تشخیص سریع کرونا به ایران ارسال خواهد کرد. ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴ بین الملل دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، اعلام کرد با رایزنی های به عمل آمده، آژانس بین المللی انرژی اتمی بزودی دو دستگاه تشخیص سریع کرونا (RT-PCR ) به ایران ارسال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غریب آبادی افزود: به همراه این دو دستگاه، تجهیزات حفاظت شخصی کاربران دستگاه، تجهیزات مربوط به راه اندازی و ارتقاء و کالیبره کردن، و کیت های مخصوص تشخیص که از سه تکنیک استفاده می کنند نیز ارسال می شوند.

ارسال کمک‌های پزشکی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به 40 کشور جهان

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,95/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بیماری کووید-19 ویروس کرونا آژانس بین‌المللی انرژی اتمی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیماری کووید 19 ویروس کرونا آژانس بین المللی انرژی اتمی بیماری کووید 19 ویروس کرونا آژانس بین المللی انرژی اتمی آژانس بین المللی انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غریب‌آبادی وارد دمشق شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در رأس هیأتی قضائی برای شرکت در اولین نشست کمیته مشترک قضائی سه جانبه ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم وارد دمشق شد.

تبادل نظر پیرامون پرونده‌های در حال رسیدگی در مراجع قضائی سه کشور مرتبط با تروریسم و گروهک‌های تروریستی، به ویژه داعش، همکاری در زمینه تعقیب و محاکمه تروریست‌ها و اجرای عدالت و پیگیری حقوقی قضائی جنایت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق که منجر به شهادت برخی از مستشاران و پرسنل ایرانی و همچنین تخریب اماکن دیپلماتیک شد، از جمله موضوعات مطروحه در دستورکار این نشست است.

صالحی دادستان تهران و برخی دیگر از مقامات قضائی، غریب‌آبادی را در این سفر همراهی می‌کنند.

کد خبر 6080073

دیگر خبرها

  • نگرانی گروسی از احتمال حمله اسرائیل به تأسیسات هسته‌ای ایران
  • غریب‌آبادی وارد دمشق شد
  • اظهارات تازه گروسی درباره سفر به ایران |
  • مدیرکل آژانس اتمی راهی تهران می‌شود
  • اظهارات تازه گروسی درباره سفر به ایران
  • گروسی: به دنبال بهبود سطح همکاری آژانس با ایران هستیم/ مدرکی درباره ساخت سلاح اتمی در ایران وجود ندارد
  • به دنبال بهبود سطح همکاری آژانس با ایران هستم
  • غریب‌آبادی: اقدام ایران علیه رژیم صهیونیستی دفاع مشروع و مطابق با موازین حقوق بین‌الملل بود
  • غریب آبادی: اقدام ایران علیه رژیم صهیونیستی مطابق موازین حقوق بین‌الملل بود
  • تمام راکتور‌های نیروگاه «زاپوریژیا» اوکراین در حالت «خاموشی سرد» قرار گرفت