Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@14:30:49 GMT

استاندار یزد فضای همدلی برای توسعه استان را خواستار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۶۲۳۲

استاندار یزد فضای همدلی برای توسعه استان را خواستار شد

به گزارش شامگاه پنجشنبه اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی طالبی افزود: جا دارد به صورت ویژه از پایگاه‌های خبری، فعالان رسانه‌ای، خبرنگاران و  فعالان فضای مجازی که  در بخش‌های مختلف خبری و سایر برنامه‌ها به این موضوع پرداخته اند تشکر کنم.

وی با اشاره به نقش فعالان فضای مجازی در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ادامه داد: تبیین ضرورت در خانه ماندن و جلب همکاری مردم در این زمینه و آگاهی‌بخشی به جامعه نسبت به تبعات این بیماری از جمله اقدام‌های ارزشمند فعالان فضای مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین استاندار یزد گفت: مردم باید این نکته را مدنظر قرار دهند که کاهش آمار مبتلایان به کرونا به معنی محو  کامل بیماری نیست ولی با ادامه همدلی دولت و مردم و رعایت مسائل بهداشتی می‌توانیم شاهد ریشه کن شدن این بیماری باشیم.

طالبی با بیان اینکه آمارها نشان دهنده رعایت بسیار خوب مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و به خصوص در روز طبیعت( ۱۳ فروردین) است افزود: بر خود لازم می‌دانم از احساس مسوولیت آگاهانه مردم تشکر کنم.

بر اساس اخبار منتشره در رسانه های یزد به نقل از سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در  استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون سه هزار و هفت نفر با علائم تنفسی به بیمارستان ها مراجعه کردند که یک هزار و ۱۱۶ نفر به کرونا مبتلا شدند .

همچنین در این مدت هزار و۹۷۸ نفر بهبود یافته و از بیمارستان  ترخیص شدند و ۱۳۶ تن هم به دلیل ابتلا به این بیماری  فوت کردند.

برچسب‌ها ویروس کرونا یزد محمدعلی طالبی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا یزد محمدعلی طالبی بهداشت و سلامت ویروس کرونا یزد محمدعلی طالبی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توسعه فضای شهری بیجار/رفع مشکلات مردم نیازمند توجه

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان شامگاه دوشنبه در نشست شوراهای شهرستان بیجار به عملیات وعده صادق اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه شاهد بودیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ دندان‌شکنی به رژیم صهیونیستی داد و موجب شکست این رژیم اشغالگر شد و به طور یقین هرگونه شیطنتی از سوی دشمن سیلی محکم‌تری را به دنبال خواهد.

وی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی نقشه زیادی بالاخص در سال ۱۴۰۱ برای ایران اسلامی کشیده بودند اما در سال گذشته تمام نیرنگ دشمنان به خودشان بازگشت و شکست خوردند.

فرماندار بیجار بر لزوم رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: برای حل شدن مشکل معیشت مردم لازم است تلاش کنیم و امیدواریم در سال جاری با برنامه‌ریزی اقدامات بهتری را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: یکی از اولویت‌های ما در سال جدید شهرداری‌ها هستند و قصد داریم شهرداری‌ها فعال‌تر و پویا تر شوند.

محبیان بر لزوم توسعه فضای شهری بیجار تاکید کرد و ابراز داشت: تمامی شهرداری‌ها و بالاخص شهرداری بیجار باید پویا تر شود تا شاهد توسعه بیشتر شهرستان باشیم.

وی گفت: در راستای برنامه‌های پیش رو و بالاخص روز کارگر باید برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد و برنامه‌ها محتوای با نشاطی داشته باشد.

کد خبر 6079368

دیگر خبرها

  • اتاق بازرگانی تجدید نظر درباره تعطیلی روز پنجشنبه را خواستار شد
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • لزوم توسعه فضای شهری بیجار/رفع مشکلات مردم نیازمند توجه
  • نقش مهم دستگاه قضا در بهبود فضای تولید و توسعه
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • خبر‌هایی از تجلیل از فعالان کتابخوانی در گرمسار
  • سلامت مردم قربانی هیچ توسعه ای در استان نخواهد شد
  • سلامت مردم قربانی توسعه صنعتی نمی‌شود