Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا آخانی روز پنج شنبه پیرامون آخرین وضعیت فعالیت ادارات استان مرکزی با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت پیشگیری از انتقال این ویروس، اظهار داشت: همکاری مردم در طی روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه سال جاری استان حماسه‌ای در استان به وجود آورد و توانستیم تا حدودی بیماری کرونا را کنترل کنیم و این همکاری‌ها بایستی ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هر نوع تصمیم گیری در خصوص فعالیت ادارات از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا است، عنوان کرد: بنا به اعلام این ستاد به استان‌ها ادارات مکلف هستند تا ۲۰ فروردین ماه از یک سوم نیروهای خود استفاده کنند و برای فعالیت مابقی نیروها به صورت شیفتی به گونه‌ای تصمیم گیری کنند که به کارهای اصلی سازمان مربوطه و امور مردم خدشه‌ای وارد نشود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مرکزی گفت: پس از ۲۰ فروردین ماه تصمیم گیری در خصوص فعالیت ادارات از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به استان‌ها اعلام می‌شود.

آخانی افزود: ادارات استان همواره موظف به رعایت مسائل بهداشتی و ضدعفونی در سیستم اداری هستند و همکاران نیز باید اقدامات بهداشتی را انجام دهند.

کد خبر 4890946

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انسانی ویروس کرونا استانداری مرکزی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام طرح غربالگری گرگان سیلاب فاصله گذاری اجتماعی سال جهش تولید بارش باران شهرکرد روز طبیعت ضدعفونی فعالیت ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹.۵ میلیون نفر از جاذبه‌های اصفهان بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا محققیان اظهار داشت: امسال و با توجه به تقارن مبارک بهار قرآن و طبیعت، فعالیت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان بیش از یک ماه از تاریخ بیست و چهارم اسفند تا پایان روز بیست و چهارم فروردین و تا پایان تعطیلات عید سعید فطر به طول انجامید.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: بررسی‌های آمارهای کمیته آمار دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان حاکی است در طی این مدت تعداد ۹ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۲۴۲ نفر گردشگر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، تفریحی و طبیعی استان اصفهان بازدید کردند.

وی افزود: آمارها حاکی است در طی یک ماه فعالیت ستاد سفر استان، تعداد ۲ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۲۵۶ نفر گردشگر نوروزی حداقل به مدت یک شب در اقامتگاه‌های رسمی، مدارس آموزش و پرورش و کمپ‌های شهرداری به ویژه کمپ موقت شهرداری اصفهان اقامت کردند.

کد خبر 6079497

دیگر خبرها

  • مدارس هرمزگان فردا برقرار است/ فقط جاسک و بشاگرد با نظر ستادهای بحران تصمیم‌گیری کنند
  • منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار در خصوص نرخ بلیط هواپیماها هستیم
  • ۹.۵ میلیون نفر از جاذبه‌های اصفهان بازدید کردند
  • اهدای خون جمعی از کارکنان تیپ 364 شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد
  • اقامت ۶۳ میلیون و ۶۴۷ هزار نفر شب و افزایش ۲.۵ درصدی در اقامتگاه‌های رسمی
  • تصمیم بگیرید که تصمیم نگیرید!
  • جذب سه هزار و ۵۰۰ نیرو در ادارات یزد
  • کمپ شرق به کمپ‌های گردشگرپذیر شهر اصفهان اضافه می‌شود
  • کمپ شرق به کمپ‌های گردشگرپذیری شهر اصفهان اضافه می‌شود
  • فال حافظ امروز یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر