Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) رژیم صهیونیستی را مسئول پیامد‌های ناشی از شیوع کرونا در نوار غزه دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در فلسطین، امروز (پنجشنبه)، گفت که رژیم اشغالگر که به مدت سیزده سال نوار غزه را محاصره کرده است، مسئول پیامدهای ناشی از شیوع کرونا در این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری «عرب 48»، سخنگوی حماس در این ارتباط گفت که رژیم صهیونیستی با ادامه محاصره طولانی مدت نوار غزه در حال ارتکاب «جنایت» است که این شرایط با شیوع ویروس کرونا دشوارتر شده است.

در همین ارتباط، وزارت بهداشت فلسطین روز چهارشنبه اعلام کرده بود که با «امکاناتی محدود» در حال مقابله با ویروس کروناست و غزه از کمبود دارو و ملزومات پزشکی رنج می‌برد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حماس غزه کرونا رژیم اشغالگر قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل

جنبش انصارالله با محکوم کردن سکوت شرم‌آور رژیم‌های عربی و ناتوانی جامعه بین‌المللی در برابر جنایات وحشیانه اشغالگران علیه مردم فلسطین تاکید کرد که ملت یمن به موضع خود در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت شجاع آن در غزه پایبند هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای در واکنش به جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه که جدیدترین مورد آن کشف گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر واقع در خان یونس است اعلام کرد که برای هفتمین ماه متوالی جنایات نسل‌کشی دشمن صهیونیستی در نوار غزه ادامه دارد و آخرین مورد آن جنایت وحشیانه‌ای است که در بیمارستان ناصر در خان یونس مرتکب .

دفتر سیاسی انصارالله افزود که این جنایات و قتل عام‌هایی که رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری انجام می‌دهد بیانگر حجم کینه توزی و وحشی گری صهیونیست‌هاست.

انصارالله در ادامه تصریح کرد که اگر حمایت‌های آمریکا و غرب و سکوت شرم آور کشورهای عربی و نیز ناتوانی جامعه بین المللی نبود این حجم از جنایت اشغالگران علیه ملت فلسطین را شاهد نبودیم.

در ادامه این بیانیه آمده است که ما خواستار اقدام فوری جهانی جهت توقف جنایات رژیم اشغالگر در نوار غزه هستیم و بر ادامه موضع ملت یمن در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت شجاع و قهرمان آن در غزه تاکید داریم.

واکنش انصارالله به تجاوز صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولی ایرانانصارالله: موضع یمن در حمایت از غزه ثابت است

در پایان این بیانیه از نیروهای مسلح یمن خواسته شده که دامنه عملیات‌های خود علیه کشتی‌های رژیم صهیونیستی و کشتی‌های مرتبط با این رژیم را در گسترش دهند.

سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله چند روز قبل در سخنانی اظهار داشت که طی دو هفته گذشته، 14 عملیات در دریای سرخ و باب المندب علیه دشمن انجام دادیم. در این هفته‌ها، چندین ناوگان دریایی از دریای سرخ عقب نشینی کردند و این نکته مفیدی است، تمام طرف‌هایی که عقب نشینی کردند، از کارایی و تاثیرگذار بودن عملیات یمنی‌ها سخن می‌گویند.

وی تاکید کرد که به آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و همه کسانی که از رژیم اسرائیل حمایت می‌کنند، می‌گوییم که هیچ کس قادر به توقف عملیات‌های ما که در پشتیبانی و حمایت از غزه انجام می‌شود، نخواهد بود. تنها راهی که به نفع همگان است، توقف تجاوز به نوار غزه و پایان محاصره آن و ورود غذا و دارو به این منطقه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه
  • حماس: سفر هنیه به ترکیه به معنای جایگزینی میانجی‌گری قطر و مصر نخواهد بود
  • واکنش حماس به عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا برای صهیونیست‌ها
  • آمریکا از درگیری فلسطین و اسرائیل سود می‌برد
  • کشف ۲۱۰ پیکر در گور جمعی خان یونس+فیلم/ واکنش حماس
  • «سکوت برای کاهش تنش»؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران