Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  نادر پورجمالی معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: کلینیک ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیمارستان ۱۲ فروردین شهرستان کهنوج با زیر بنای ۱۸۶۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

او افزود: همچنین پروژه تکمیل ساختمان آموزشگاه بهورزی شهرستان کهنوج با زیر بنا ۱۳۰۰ متر مربع و اعتبار اولیه ۴۰ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد، در تابستان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورجمالی همچنین بیان داشت: پروژ‌های در دست اقدام در شهرستان کهنوج، تکمیل ساختمان دیالیز بیمارستان ۱۲ فروردین با زیربنا ۶۰۰ متر مربع و اعتبار اولیه ۳۰ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد، طرح توسعه اورژانس و آی سی یو بیمارستان ۱۲ فروردین با زیر بنا ۲۰۰۰ متر با تخصیص اولیه ۲۰ میلیارد ریال، تکمیل پست پارتوم و بخش بستری زنان و ان آی سی یو بیمارستان ۱۲ فروردین با متراژ ۲۰۰۰ متر مربع در دو طبقه و تخصیص و عملکرد اولیه ۳۰ میلیارد ریال، و احداث سه واحد مسکن متخصصین بیمارستان ۱۲ فروردین با زیر بنا ۲۸۰ متر مربع و اعتبار اولیه ۷ میلیارد ریال است.

او تصریح کرد: امیدواریم با تکمیل و افتتاح این پروژه ها، دسترسی مردم منطقه به خدمات سلامت بیشتر شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمارستان دولتی علوم پزشکی کلینیک بیمارستان ۱۲ فروردین میلیارد ریال متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس کمیته امداد در این مراسم با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، گفت: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

بختیاری افزود: برای ساخت این مجموعه اقامتی شهرداری، شورای شهر و همه دستگاه‌ها پای کار آمدند و این طرح با الگوگیری از زائرسرای کرامت یک به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر و ۱۰۵ گروه اردویی بودگفت: این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت که با بهره برداری از مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، افزود: زائرسرای کرامت ۲ سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد