Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، یک شرکت فعال در حوزه فناوری‌نانو و صاحب فناوری نانوپرایمر توسط آزمایشگاه مشخصه‌یابی فناوری‌نانو (NCL) و موسسه ملی سرطان (NCI) به‌منظور مشخصه‌یابی انتخاب شده است تا با استفاده از این فناوری، اقدام به بهبود روش‌های شناسایی نشانگر‌های بیماری سرطان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربرد وسیع فناوری نانوپرایمر به دلیل رویکرد منحصربه‌فرد آن برای بهبود عملکرد‌های درمانی بدون نیاز به اصلاح خاصی است؛ این فناوری را می‌توان به‌صورت وریدی وارد بدن کرد. نانوپرایمر‌ها دارای پتانسیل ترکیب با دسته‌های مختلفی از نانوامولوسیون‌ها از جمله اسید‌های نوکلئیک و مولکول‌های کوچک یا حتی ویراستار‌های ژن هستند.

بیشتر بخوانید: کمیت یا کیفیت؛ کدام یک در ثبت پتنت مهم‌تر است؟

در قالب این همکاری مشترک، NCL به‌عنوان پیشرو در مشخصه‌یابی و توسعه نانوداروها، می‌تواند از این پلتفورم برای مشخصه‌یابی پیش‌بالینی استفاده کند. این مطالعات از توسعه‌های انجام شده با نانوپرایمر پشتیبانی می‌کند تا بتوان در نهایت، دارو‌هایی جدیدی تولید کرد. این کار همچنین از همکاری‌های جاری و آینده در ترکیب نانوپرایمر با دارو‌های درمانی پشتیبانی خواهد کرد.

هدف این شرکت، تغییر شکل و بالا بردن کارایی درمانی مبتنی بر تزریق وریدی است. فناوری نانوپرایمر از نانوذرات مهندسی شده و زیست‌سازگار بهره‌مند است. این نانوپرایمر‌ها پیش از درمان استفاده شده و می‌توانند مواد و ترکیبات موردنظر را به محل موردنظر برسانند. این راهبرد دقیق موجب می‌شود تا زیست‌فعالیت سیستماتیک برای افزایش اقدامات درمانی افزایش یابد.

NCL به‌منظور استفاده از نانوذرات و نانودارو‌ها در توسعه تحقیقات سرطان تاسیس شده است تا در نهایت بتواند روش‌های درمانی مبتنی بر فناوری‌نانو را توسعه دهد.

این برنامه آزمایش‌ها و خدمات پیش‌بالینی را براساس پذیرش رقابتی به شرکت‌هایی نظیر کورادیگم ارائه می‌دهد و همچنین با دیگر سازمان‌های آمریکایی نظیر FDA برای تسریع در استفاده از نانودارو‌ها هماهنگی می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری نانو سرطان مشخصه یابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هویت‌های ملی در هر حوزه ای باید ثبت جهانی شود و دستگاه‌های متولی در این رابطه و برای حفظ و نگهداری پیشینه فرهنگی و اجتماعی کشور رسالت خطیری بر عهده دارند.

نخستین کنفرانس بین المللی موزه‌ها با همکاری سه وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزارت کشور در حال برگزاری است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • موزه ها گنحینه فاخر علم و هویت ایرانیان هستند
  • زهره حمیدی ازوضعیت پس از سرطان گفت/انسان دیگری شدم و حالم خوب است
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است