Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت با اشاره به نشست ویدیویی امروز با مسئولان سازمان جهانی بهداشت در منطقه مدیترانه شرقی گفت: کارشناسان این سازمان، از ایران به دلیل اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا، تقدیر کردند و خواستار استفاده از تجربه ایران در کل منطقه شدند. ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳ اجتماعی پزشکی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ دکتر سعید نمکی اظهار کرد: تا امروز توانسته‌ایم بیش از 90 درصد از جمعیت هدف را در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا، پوشش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در افکار عمومی و از سوی برخی کارشناسان این پرسش مطرح شده است که وقتی می‌گوییم موج سنگین اولیه بیماری را در کشور مدیریت کرده‌ایم، پس چگونه موارد شناسایی شده افزایش یافته است؟ باید گفت به دلیل تقویت بیماریابی توانسته‌ایم موارد جدید بیشتری از ابتلا به کووید19 در کشور را شناسایی کنیم و در روزهای آینده، اثرات بهبودی این افراد که شناسایی شده‌اند، بیشتر نمایان و وضعیت ایران در سطح جهانی، متحول می‌شود.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: مردم بدانند که در مرحله مدیریت بیماری کووید19 هستیم و هنوز مرحله کنترل و مهار این بیماری را در پیش داریم البته در برخی از استان‌ها، به دلیل مدیریت صحیح بیماری، میزان موارد جدید نسبت به بهبود یافتگان، کمتر شده است و امیدواریم با همراهی مردم و همه دستگاه‌های اجرایی، تا 20 فروردین طرح فاصله گذاری اجتماعی با قوت ادامه پیدا کند و قطعا اثرات همراهی و همدلی مردم باعث شد که وضعیت مطلوبی در بین کشورهای شرق مدیترانه داشته باشیم.

پیشگیری از شیوع گسترده کرونا در کشورمان با "ساده سازی اطلاعات" توسط رسانه ها به خوبی انجام شدمنع آمد و شد در مکه و مدینه منوره برای مقابله با کروناشیوه خدمات دهی به بیماران کرونایی در کیش تغییر کردتست کرونای علی لاریجانی رئیس مجلس مثبت شدستاری: 3 گروه مستقل بر روی واکسن بیماری کرونا کار می‌کنند

انتهای پیام/

R7573/P/S2,24/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح حجاب و عفاف با عنوان طرح نور در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: در نشست ستاد عفاف و حجاب استان ابعاد مختلف اجرای مطلوب سازی فضای جامعه و رفع ناهنجاری‌های اجتماعی با عنوان طرح نور بررسی شد.
حسین میرزایی افزود: در این نشست مدیریت مسافرت‌های تابستانی به چهارمحال و بختیاری در راستای اجرای طرح نور مطرح و برای آن تصمیم گیری شد.
اعضای ستاد عفاف و حجاب بر عرضه لباس‌های مورد نیاز بانوان بر اساس عرف جامعه تاکید کردند.
همچنین مقرر شد در اجرای این طرح از تولید کنندگان استانی حمایت شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۳۰۰۰ بیمار مبتلا به هموفیلی در ایران
  • سرقت‌ها در استان بوشهر ۷ درصد کاهش یافت
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • کارشناسان بهداشت محیط در صیانت از سلامت جامعه
  • اجرای طرح حجاب و عفاف با عنوان طرح نور در چهارمحال و بختیاری
  • ترویج بی حجابی نقشه دشمن برای تضعیف بنیان خانواده است
  • مادران دارای سه فرزند برای بیمه رایگان شناسایی شوند
  • افزایش ۱۲ درصدی مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تأمین اجتماعی زنجان
  • مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی زنجان ۱۲ درصد افزایش یافت