Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری رویترز، وزارت بهداشت ایتالیا با تأیید ابتلای پنج هزار تن دیگر به ویروس کرونا، شمار مبتلایان این کشور به بیش از یکصد و ۱۵ هزار تن افزایش یافت.

وزارت بهداشت انگلیس نیز روز پنجشنبه از افزایش ۲۴درصدی جان باختگان ناشی از ویروس کرونا خبر داد و اعلام کرد که تاکنون ۲ هزار و ۹۲۱ نفر در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برای دومین روز متوالی است که کرونا در انگلیس جان بیش از ۵۰۰ نفر را گرفته است.

بر اساس این گزارش، تاکنون ۱۶۳ هزار و ۱۹۴ نفر در انگلیس مورد آزمایش ابتلا به کرونا قرار گرفتند که نتیجه ۳۳ هزار و ۷۱۸ نفر مثبت بوده است.

براساس جدیدترین آمار سازمان بهداشت جهانی ، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۹۸۱ هزار و ۴۲۵ نفر رسید. از این تعداد ۵۰هزار و ۲۵۵ نفر جان باخته و ۲۰۶ هزار و ۲۷۲ نفر نیز بهبود پیدا کرده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ایتالیا سازمان جهانی بهداشت پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ایتالیا سازمان جهانی بهداشت ویروس کرونا ایتالیا سازمان جهانی بهداشت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به 34هزار و 151 شهید رسید

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر طی 24 ساعت گذشته 6جنایت مرتکب شد که طی آن 54 شهروند فلسطینی به شهادت رسیدند و 104 شهروند دیگر زخمی شدند.

وزارت بهداشت نوار  غزه تأکید کرد که شمار شهدای نوار غزه از ابتدای تجاوز رژیم اشغالگر به نوار غزه محاصره شده از هفتم اکتبر سال 2023 تا کنون به 34هزار و 151 شهید و شمار زخمی ها به 77هزار و 84 نفر رسید.

 

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه به 34 هزار و 262 شهید رسید
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 151 شهید رسید