Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@04:36:51 GMT

فرمانده کل سپاه شهادت سردار سلگی را تبریک و تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۶۵۴۸

فرمانده کل سپاه شهادت سردار سلگی را تبریک و تسلیت گفت

سردار سلامی فرمانده کل سپاه در پیامی شهادت جانباز سردار میرزا محمد سلگی را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  در پی شهادت سردار جانباز میرزا محمد سلگی از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام سرلشکر سلامی بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت پر افتخار جانباز سرافراز و سردار عالیقدر حاج میرزا محمد سلگی رئیس ستاد لشکر انصارالحسین (ع) همدان و فرمانده گردان حضرت ابوالفضل (ع) در دوران دفاع مقدس را به محضر مقام معظم رهبری، مردم شریف و انقلابی استان همدان و خانواده مکرم و همرزمان گرانقدر وی تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشادت ها و فداکاری های درس آموز آن سردار دلاور در جنگ تحمیلی استکبار جهانی، صبر و بردباری باشکوه در دوران جانبازی و مجاهدت های ارزشمند او در روایت‌گری حماسه مقاومت و پایداری ملت عظیم‌الشأن ایران در هشت سال دفاع مقدس که در اهتزاز پرچم بصیرت، انقلابی گری و ولایتمداری در استان شهیدپرور همدان جایگاه والا و قابل احترامی دارد، هرگز فراموش نمی شود و مشعل پرفروغ هدایت نسل‌های امروز و فردای میهن اسلامی در پاسداری از انقلاب و آرمان ها و ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) برابر اردوگاه دشمنان خبیث قرآن و ولایت قرار خواهد گرفت.

فقدان ظاهری آن مجاهد نستوه و انقلابی بصیر که آثار فرهنگی و ادبی او پیرامون حماسه دفاع مقدس مورد تفقد و عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) قرار گرفته است، هرچند سخت و طاقت سوز است اما نام، یاد، خاطره و آرمان سترگ آن سردار عزیز تسلی بخش سوگواران و بازماندگان ارجمند وی است.

از درگاه کبریایی برای خانواده مکرم و ارادتمندان ارجمند آن شهید والامقام ، صبر و شکیبایی و ثبات قدم توام با توفیق و اجر خواستارم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده کل سپاه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز در پیامی فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت. متن کامل این پیام بدین شرح است:

۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور رشادت‌های دلاورمردانی است که در ارتش مردمی و مکتبی جان خویش را در طبق اخلاص نهادند و با توکل به خداوند و الهام از مکتب عاشورا برای دفاع از کیان این مرز و بوم جوانمردانه ایستادگی کردند.

امروز نیز ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه تجربیات گرانقدر و غرورآفرین دوران دفاع مقدس و با بهره گیری از توان فرماندهان لایق و متعهد و نیروهای شجاع و کارآزموده خود، به حصن حصین واقعی انقلاب تبدیل شده و در سایه توکل و استعانت از ایزد سبحان، تحت امر فرماندهی معظم کل قوا آماده است تا در مقابل هر نوع تهدیدی ایستادگی و از عزت و کیان کشور عزیز و اسلامی مان دفاع کند.

بی شک جان فشانی‌ها و ایثارگری‌های فرزندان ارتش میهن اسلامی در دوران پرافتخار دفاع مقدس و در جهت تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست. در این روز تاریخی که روز همبستگی نیروهای مسلح نیز هست، همه ساله نیروهای نظامی و انتظامی با انجام مراسم رژه، تجهیزات و توانمندی‌های خود را برای دلگرمی و شادی مردم و ایجاد رعب و وحشت برای دشمنان به نمایش می‌گذارند.

اینجانب ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به خانواده‌های معظم و بزرگوار شهدا و جانبازان عزیز این نیرو و تمامی حماسه‌آفرینان آن تبریک می گویم و سربلندی روزافزون تمامی مدافعان کیان جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب از درگاه خداوند بلند مرتبه خواستارم.

کد خبر 6080282

دیگر خبرها

  • سردار حسن‌زاده: رژیم جنایتکار صهیونیستی طعم ضربات کوبنده سپاه را چشید
  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی