Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری گفت: برای تامین‌نیازمندی‌های مردم استان، شهرک‌های صنعتی استان تولیدات خود را افزایش داده‌اند. ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

حمیدرضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به اینکه برخی از واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی، تولیدات خود را برای استفاده مردم در مبارزه با کرونا افزایش داده‌اند، اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و نیاز مردم به مواد بهداشتی، یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی بروجن روزانه یک تا 2 تُن مواد ضدعفونی‌کننده بر پایه‌‌ الکل‌، تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری غربالگری شدند

آخرین اخبار کرونا در چهارمحال و بختیاری| از فعالیت 23 کارگاه تولیدی سنگر سلامت تا استریل رایگان تولیداتدرخواست اتاق اصناف از استاندار چهارمحال و بختیاری؛ مالیات کاسبان‌ بخشیده شود

وی تصریح کرد: در همین شهرک صنعتی ، یکی از واحدهای فعّال نساجی که تولید آن بر انواع موکت متمرکز بود،  با راه‌اندازی خطوط جدید، در دو شیفت کاری روزانه 4 هزار قطعه ماسک بهداشتی برای مصرف مردم و همچنین انواعِ لباس‌ِ بیمارستانی (گان) برای مراکز درمانی استان تولید می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به در نظر گرفتن مشوق‌های مختلف برای واحدهای صنعتی تولیدکننده محصولات مقابله با کرونا، افزود: علیرغم کمبود در تهیه‌ مواد اولیه مثل الکل برای تولید محلولِ ضد عفونی بر پایه الکل، فعالیت این واحدهای تولیدی همچنان برای رفع نیازهای مردم ادامه دارد.

 فلاح خاطرنشان کرد: در یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی تشنیز نیز روزانه  8 هزار لیتر مایع دست‌شویی  و همچنین  16  هزار لیتر آب‌ژاول تولید می‌شود.

وی اجرای طرح غربالگری در ورودی شهرک‌های صنعتی بزرگ ، تعامل روزانه با شرکت‌های خدماتیِ شهرک‌های صنعتی جهت غربالگری در واحدهای زیرمجموعه، ضدعفونی معابرِ شهرک‌های صنعتی ، توزیع رایگانِ امکاناتِ حفاظتِ شخصی و عمومی از قبیلِ ژل، ماسک ‌و مواد شوینده، نظارت بر ضدعفونی محصولات و کانتینرهای وارداتی، نصب بنر در ورودی شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای افزایش آگاهی واحدها و شاغلین را از جمله اقداماتِ این شرکت برای حفظِ سلامت کارگران واحدهای صنعتی استان برشمرد.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، 21 شهرک و ناحیه‌ی صنعتی در استان چهارمحال‌و‌بختیاری آماده‌ی واگذاری زمین به متقاضیانِ سرمایه‌گذاری هستند و در این محدوده ، تا کنون 960 واحد تولیدی ، با مجموعِ اشتغال 16 هزار نفر موفق به اخذ پروانه‌ی بهره‌برداری شدند.

انتهای پیام/ 7540/ش

R7540/P/S6,54/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا شهرک های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی منجر به توسعه تولید و اشتغال می شود

ایسنا/کردستان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه موضوع پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی استان در دستور کار قرار گرفته است، گفت: پایش و عارضه یابی در راستای کمک به رفع واحدهای تولیدی است.

بختیار خلیقی امروز دوشنبه(۲۷ فروردین) در جلسه کمیته پایش و عارضه یابی واحدهای تولیدی استان کردستان، اظهار داشت: طرح پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی در استان با هدف شناسایی موانع تولید، افزایش ظرفیت واحدهای صنعتی و ایجاد اشتغال اجرایی می شود.

وی افزود: با توجه به شعار سال فعال سازی واحدهای راکد امری ضروری است و انتظار می رود با مشارکت بخش خصوصی و همکاری بخش دولتی در این راستا گام های جدی برداریم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: تقویت و ارتقاء جلسات تسهیل و رفع موانع تولید یکی از اهداف کمیته پایش و عارضه یابی است.

خلیقی یادآور شد: ورود به بحث پایش و عارضه یابی نشان از تغییر رویکرد در راستای رفع مشکلات است و نتیجه پایش باید تبدیل به نقشه راه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: در حال حاضر ۸۵ درصد واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت ثبت نام کرده اند و ۱۵ درصد در این سامانه خود اظهاری را انجام نداده اند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: خود اظهاری واحدهای تولیدی منجر به ورود بحث پایش و عارضه می شود و تسهیلگری در خصوص رفع موانع واحدهای تولیدی ایجاد می شود.

خلیقی اظهار داشت: در مجموعه مدیریت استان بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذار فراهم شده است و این نوید بخش توسعه استان است.

وی افزود: یکی از مطالبات جدی استان کمبود زمین در خصوص شهرک های صنعتی است و انتظار می‌رود با پیگیری‌ها و برنامه ریزی‌های صورت گرفته شاهد رفع این مشکل باشیم.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد 28 درصدی واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • واحدهای صنعتی دانش بنیان ۲۸ درصد رشد داشته است
  • اعتبارات کافی برای تامین برق واحدهای صنعتی و تولیدی تخصیص یابد
  • ۳ هزار سند مالکیت واحدهای صنعتی استان تهران صادر شد
  • طرح پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی در کردستان اجرایی می‌شود
  • پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی منجر به توسعه تولید و اشتغال می شود
  • آخرین مهلت اعلام نیاز واحدهای صنعتی در سامانه وزارت علوم اعلام شد