Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@08:28:38 GMT

قاتلین جوان ۲۷ ساله سلماسی دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۶۷۰۰

قاتلین جوان ۲۷ ساله سلماسی دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ رمضان فتح الهی در گفت و گو با ایسنا گفت: در کمتر از ۴روز، با پیگیری و اقدامات به موقع و تیزبینانه ماموران آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان سلماس، ۲ نفر قاتل جوان سلماسی در خیابان خرمشهر این شهر، امروز در یکی از شهرستانهای شمالی آذربایجان غربی دستگیر شدند.

سرهنگ فتح الهی افزود: در پی نزاع و درگیری بامداد ۱۱ فروردین ماه یک جوان ۲۷ ساله با ضربات سلاح سرد در خیابان چمران تقاطع خرمشهر به قتل رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: ۲ نفر قاتل پس از طی مراحل تکمیل پرونده و امور مربوط به فرماندهی انتظامی، تحویل مراجع قضایی خواهد شد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سلماس قتل دستگیری قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در پاکدشت

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت از کشف انباشت ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پاکدشت، سرهنگ شهرام ولی‌خانی با اشاره به کشف سوخت قاچاق در این شهرستان گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و حمایت از اقتصاد ملی، مأموران پلیس آگاهی در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و دپوی سوخت قاچاق در یک کارگاه در اطراف شهرستان، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و حصول اطمینان از دپوی سوخت قاچاق پس از هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده اکیپی از مأمورین به محل اعزام و در بازرسی از 6 هزار لیتر سوخت قاچاق دپو شده از نوع گازوئیل کشف و ضبط کردند.

کشف 7000 لیتر سوخت قاچاق در بیرجند

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت با بیان اینکه بنا بر نظر کارشناسان ارزش سوخت و آلات کشف شده بالغ بر 3 میلیارد ریال است، گفت: متهم پس از تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • کشف ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در پاکدشت