Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@07:19:55 GMT

شهرداری‌ها از پیشگامان مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۶۷۶۹

شهرداری‌ها از پیشگامان مقابله با کرونا

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در روستاهای کشور با اقدامات شبانه روزی خود در صف نخست خدمت رسانی در پیشگیری و کنترل ویروس کرونا قرار دارند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مهدی جمالی‌نژاد با اشاره به اقدامات شبانه روزی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ضدعفونی محیط شهرها و روستاها و پیشگیری از شیوع بیماری و کنترل آن و اقدامات خاص آنها در شرایط فعلی کشور که مقابله با ویروس کرونا در اولویت برنامه‌های دولت و همچنین مدیریت شهری و روستایی قرار دارد و جلوه‌ای بی نظیر از همراهی مردم با این نهادها در روز طبیعت در ۱۳ فروردین رقم خورد، از خدمات این دو نهاد که با نگاه و مدیریت جهادی به طور شبانه روزی در این زمینه فعالیت می‌کنند، قدردانی و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به گستردگی کار در سطح کشور و اهمیت استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در همه دستگاه‌های اجرایی، اقدامات مفید و مؤثر شهرداری‌ها و طرح‌های خلاق و فراگیر دهیاری‌ها برای پیشگیری از شیوع بیماری را بسیار تأثیر گذار و فراگیر توصیف کرد.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ابراز امیدواری کرد: با لطف و یاری خداوند و در پرتو مشارکت و همراهی مردم و اقدامات جهادی همه دست اندرکاران در خدمت به مردم شریف ایران، هرچه زودتر شاهد رفع کامل این بیماری در پهنه سرزمین ایران اسلامی باشیم.

کد خبر 417232

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مدیریت شهری شهرداری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری ها و دهیاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در سی و سومین نشست معاونان حمل و نقل و ترافیک مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران اظهار کرد: نهایی کردن قرارداد تأمین ۶۳۰ دستگاه واگن و افزایش آن به ۷۹۱ دستگاه، انعقاد قرارداد تأمین ۲ هزار دستگاه اتوبوس برقی و گازسوز، ۲۵ هزار دستگاه تاکسی و ۱۰ هزار دستگاه وَن برقی و ١۵۰ هزار دستگاه موتورسیکلت برقی از جمله اقدامات شهرداری تهران در راستای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت است.

وی گفت: هفته گذشته و بعد از حضور هیأت حمل و نقلی چین در تهران، قرارداد تأمین ۱۰ هزار دستگاه تاکسی برقی به ۲۵ هزار دستگاه افزایش یافت.

هرمزی تصریح کرد: شهرداری تهران برای انتقال تجربیات خود به کلان‌شهرهای کشور در زمینه تأمین واگن و وسایل حمل و نقل برقی آمادگی دارد.

کد خبر 6082386

دیگر خبرها

  • برخی از دارو‌های HIV می‌توانند با آلزایمر مقابله کنند
  • برخی از داروهای HIV می توانند با آلزایمر مقابله کنند
  • اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی
  • عزم جدی سپاه برای مقابله با اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها در فضای سایبر
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ چگونه تلفن هوشمند چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد