Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- توسلی زاده گفت: در سال گذشته با حمایت و اقدامات قضایی از تعطیلی ١٢ کارخانه در کرمانشاه جلوگیری شد تا بیش از دو هزار کارگر بیکار نشوند. تاریخ انتشار: 22:15 - 14 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۶۴۴۲

رییس دادگستری کل استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از بازگشایی ١٢کارخانه تعطیل شده با اقدامات قضایی در کرمانشاه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسلی زاده با بیان اینکه امروز اراده نظام جمهوری اسلامی و مسئولین بر آن است تا مشکلات رفع شود. گفت:دستگاه قضایی  از تمام ظرفیت  خود بهره می گیرد  تا هیچ کارخانه‌ای تعطیل نشود.     بیشتر بخوانید:    آیت الله رئیسی: از هر فعلی که در جهت رونق تولید باشد، با همه وجود حمایت می‌کنیم وی افزود:باهمین رویکرد دادگستری کرمانشاه اقداماتی درباره بازگشایی کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی تعطیل شده داشته است. در سال گذشته ۱۲کارخانه تعطیل شده در کرمانشاه با تدابیر و اقدامات حمایتی به مدار تولید بازگشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری کرمانشاه بازگشایی کارخانه تعطیل شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینما‌های کرمانشاه در شب‌های قدر تعطیل اند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، محمد جواد کنجوری با اشار ه به اینکه سینما‌های کرمانشاه از ساعت ۱۹ امروز جمعه (۱۰ فروردین) تعطیل خواهند بود گفت: در روز‌های نوزدهم، بیستم و بیست و یکم ماه مبارک رمضان و در شب‌های قدر سینما‌های کرمانشاه تعطیل و فعالیتی نخواهند داشت.
کنجوری افزود: در روز سه شنبه ۱۴ فروردین ماه مطابق با بیست و دوم رمضان سینما‌ها تا ساعت ۱۹ فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • ۶۵۱ هکتار از اراضی استان چهارمحال و بختیاری رفع تصرف شد
  • سینما‌های کرمانشاه در شب‌های قدر تعطیل اند
  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • لزوم تشکیل اتاق فکر با مشارکت مردم برای اجرایی و عملیاتی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب در باب جهش تولید 
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان
  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • صدور دستور قضایی در راستای حل مشکل آب شرب رودسر
  • راه‌اندازی کارگاه و کارخانه‌های تولیدی بومی
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • تشکیل اتاق فکربا مشارکت مردم برای اجرایی کردن جهش تولید