Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@11:54:35 GMT

اولین واکنش ستاره چلسی بعد از شکست دادن کرونا

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۶۸۸۷

اولین واکنش ستاره چلسی بعد از شکست دادن کرونا

کالوم هادسون اودوی، ستاره جوان چلسی مدعی شد که بعد از ابتلا به ویروس کرونا حالا کاملا حالش خوب است.

به گزارش "ورزش سه"، ویروس کرونا به شکل گسترده ای تمام دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده و روزانه تعداد زیادی جان خود را به خاطر ابتلا به این ویروس از دست می دهند. از طرف دیگر این ویروس چهره‌های ورزشی را نیز مورد هدف قرار داده که ستاره جوان چلسی یعنی کالوم هادسون اودوی یکی از آن‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا اما به نظر می‌رسد که اودوی بعد از گذراندن روزهای سخت، ویروس کرونا را به طور کامل شکست داده و به طور کامل بهبود یافته است. او در این باره می گوید: " حدود سه هفته پیش بود که من به ویروس کرونا مبتلا شدم اما حالا کاملاً حالم خوب است و این موضوع نشان می دهد که هیچ اثری از این ویروس در من وجود ندارد. "

 

 

 

 

اودوی در ادامه گفت: " امید دارم که ویروس کرونا هرچه زودتر ریشه کن شود و همه چیز از جمله فوتبال به حالت قبلی خود برگردد. من برای فوتبال بازی کردن و حضور دوباره در میدان لحظه شماری می کنم. از طرف دیگر از هواداران نیز به خاطر حمایت های فراوان شان تشکر می کنم."

چلسی هادسون اودوی ویروس کرونا تیم ملی انگلیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی هادسون اودوی ویروس کرونا تیم ملی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم

در ادامه مسابقات هفته سی و سوم سری آ ایتالیا، تیم‌های رم و بولونیا در جدالی مهم بر سر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه المپیکوی شهر رم به مصاف هم رفتند که بولونیا با نتیجه سه بر یک میزبانش را شکست داد و گامی بلند به سمت سهمیه لیگ قهرمانان برداشت.

شاگردان تیاگو موتا در نیمه نخست بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و دو بار دروازه جالوروسی رو توسط اسامه العزوزی (۱۴)، یاشوا زیرکزی (۴۵) باز شد.

تنها هفت دقیقه پس از شروع نیمه دوم دنیله دروسی که از نمایش شاگردانش رضایت نداشت سه تعویض همزمان انجام داد و در یکی از تعویض ها، سردار آزمون را به جای تامی آبراهام مهاجم انگلیسی که در غیاب لوکاکوی مصدوم در نوک پیکان خط جمله گرگ‌ها بازی می‌کرد، به زمین فرستاد. سردار که بعد از مصدومیتی چند هفته‌ای، پنج روز بود به تمرینات رم بازگشته بود، چهار دقیقه پس از ورودش به زمین گلزنی کرد. ستاره ایرانی رم حالا تعداد گل‌هایش برای ‏باشگاه ایتالیایی را به عدد ۳ رسانده است. ‏

رم با این گل به بازگشت امیدوار شد، اما سالیمیکرز در دقیقه ۶۵ گل سوم بولونیا را هم زد و کار را تمام کرد.

شاگردان تیاگو موتا شگفتی سازان این فصل سری آ با این پیروزی ۶۲ امتیازی شدند و با تثبیت رتبه چهارم، تقریبا خیالشان را از کسب سهمیه لیگ قهرمانان راحت کردند. رم هم با ۵۵ امتیاز پنجم است و حالا جایگاهش را در خطر می بیند. گفتنی است سال آینده سهمیه ایتالیا برای لیگ قهرمانان ۵ سهمیه است و تیم پنجم هم راهی لیگ قهرمانان می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • همسر تیاگو سیلوا و واکنش کنایه‌آمیز پس از تحقیر چلسی به دست آرسنال! / عکس
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم