Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:27:53 GMT

تولد دهمین نوزاد از مادر باردار مشکوک به کرونا در بابل

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۶۹۳۵

تولد دهمین نوزاد از مادر باردار مشکوک به کرونا در بابل

ایسنا/مازندران طبق اطلاعیه روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل دهمین نوزاد از مادر باردار مشکوک به کرونا در این شهرستان متولد شد.

مادر باردار ۲۵ ساله اهل بابل با علایم تب مراجعه کرد، پس از انجام سی‌تی‌اسکن و آزمایشات مربوطه احتمال ابتلا به بیماری کرونا در ایشان بسیار بالا تشخیص داده شد و در بیمارستان میناگر بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زایمان این مادر باردار توسط تیم زنان و زایمان دانشگاه خانم دکتر پهلوان متخصص زنان و زایمان، آقای دکترحمیدی فلوشیپ بیهوشی قلب، خانم دکتر اکبریان متخصص نوزادان و کادر مامایی بیمارستان میناگر با موفقیت انجام شد و نوزاد دختر با وزن ۳ کیلو و ۲٠٠ گرم به دنیا آمد.

نوزاد، اولین فرزند خانواده است و در بیمارستان روحانی تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارد.

این مادر هم پس از زایمان تحت نظر قرار دارد و حال عمومی وی مساعد است.

هرخانه یک پایگاه سلامت

کرونا را شکست می‌دهیم

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مادر باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریمان با بیان این که امروزه شاخص مرگ مادران در اثر عوارض بارداری و زایمان، یکی از مهم‌ترین شاخص ‎های توسعه در جامعه به شمار می‌آید گفت: یکی از اولویت‌های مهم حوزه سلامت، مراقبت ویژه از مادران باردار نیازمند مراقبت‌های ویژه به شمار می‌رود لذا از ابتدا سال جاری تاکنون هزار و ٣١٣ مورد مراقبت مادران باردار توسط ماما‌ها انجام شده که ٢٣٢ مورد ازآن‌ها مادران مراقبت ویژه و نیازمند پیگیری فوری بوده اند و تعداد دو هزار و١٣٧ مورد مراقبت کودکان زیر ۵سال انجام شده است.
دکتر محمود ولایتی افزود: ٧١٣ دز واکسن روتین کودکان و ١۴٢ دز واکسن هاری در این مدت تزریق و برای ١٨۵ نوزاد ۳ تا ۵ روزه نیز غربالگری انجام شد.
وی گفت:هفت هزارو۴۰٨ بیمار نیز در بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان توسط پزشکان ارائه خدمت شدند و ٩٢٢ خدمت سرپایی نیز توسط پرستاران و ۵٣٩مورد بستری صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • زایمان با تاریخ رُند، بازی با جان نوزاد؟! + فیلم
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • به ازای هر ۸۴۰ تولد یک نوزاد دچار شکاف لب می‌شود
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان
  • پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • تولد ۷۰ نوزاد در مرکز درمان ناباروری رویش بیرجند
  • هوس لاکچری در ۰۳/۰۳/۰۳