Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@17:23:02 GMT

آغاز اجرای طرح کمپین رحمت در تبریز

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۶۹۶۵

آغاز اجرای طرح کمپین رحمت در تبریز

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، قدرتی مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی تبریز گفت: با توزیع بسته‌های گوشتی در برخی مناطق تبریز کمپین رحمت وارد فاز اجرایی شده و اولین مرحله از این طرح کلید خورد.

 قدرتی افزود: در ۱۳ فروردین بیش از ۶۰۰ بسته گوشتی در برخی مناطق تبریز توزیع شد و در ادامه بخش دیگری از بسته‌های گوشتی نیز ۱۴ و ۱۵ فروردین توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: جامعه هدف کمپین رحمت، افرادی هستند که به واسطه شیوع بیماری کرونا، کسب و کار آن‌ها با مشکل مواجه شده است.

او افزود: کمپین رحمت طرحی برای جمع‌آوری نذورات مردمی، گوشت قربانی و توزیع آن بین افرادی است که در بحران کرونا از لحاظ معیشتی دچار آسیب شده و هیچ درآمد و مستمری از نهاد‌های دولتی و غیردولتی و خیریه‌ها ندارند.

قدرتی گفت: پویش مردمی رحمت با همکاری ۱۱ موسسه خیریه بزرگ تبریز آغاز شده و مثل همیشه شهروندان تبریزی کمر همت بسته‌اند تا از کارگران روزمزد و یا مشاغلی که به سبب بیماریی کرونا آسیب دیده‌اند حمایت کنند.

او با اشاره به این‌که تمام امکانات کشتارگاه تبریز در اجرای پویش رحمت خواهد بود،گفت: خوشبختانه تاکنون هیئت‌های حسینی بسیاری جهت شرکت در این پویش اعلام آمادگی کرده‌اند.

او افزود: هر خانواده‌ای که نذر قربانی داشته باشد، سازمان کشتارگاه صنعتی تبریز آمادگی دارد تا به صورت رایگان قربانی را ذبح و بسته بندی کرده و در اختیار خانواده‌های آسیب پذیر قرار دهد.

قدرتی افزود: اساسنامه این پویش نوشته شده و شماره حسابی نیز به نام سه نفر از خیرین خوشنام تبریز افتتاح شده است که در اختیار مردم قرار داده خواهد شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتارگاه تبریز کمپین رحمت توزیع بسته های گوشت کمپین رحمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ فاطمه علیزاده همسر شهید حسین دیبایی گفت: در آستانه دوازدهمین سالگرد شهادت شهید بزرگوار ۶۰ بسته معیشتی تهیه و در میان اقشار نیازمند شهر رشت توزیع کردیم.
وی با بیان اینکه ادامه راه شهدا و حفاظت از خون شهدا نیازمند نگاه ویژه است افزود: امروز کمک به خانواده‌های نیازمند به معنی ادامه دادن راه شهداست.
همسر شهید دیبایی به خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار اشاره کرد و افزود: کمک به همنوع و دست گیری از نیازمندان یکی از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار بود.
این بسته‌های توزیع شده شامل ماکارونی، رب گوجه فرنگی، بسته چای، صابون، شامپو و دستمال کاغذی بود.
شهید حسین دیبایی سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت المقدس ۵ در منطقه مریوان بر اثر برخورد خمپاره در نزدیکی اش از ناحیه کمر قطع نخاع و جانباز شد و در سال ۱۳۹۱ پس از تحمل و رنج فراوان ناشی از آن به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ اردیبهشت
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز