Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی متن کامل این پیام به شرح زیر است : «

#روز جهانی اوتیسم گرامی باد

فاصله گذاری اجتماعی فرصتی برای درک جهان  متفاوت معلولین عزیز برای همه ماست اینجانب محمد شریعتمداری وزیر تعاون ،کارو رفاه اجتماعی در  مدت  یک سال و اندی که مسئولیت  وزارت رفاه را بر عهده دارم،  دردها و مشکلات مختلف معلولین عزیز را دیده و شنیده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از آنها فاصله این عزیزان با جامعه است. معلولین عزیز به علت مناسب نبودن فضاهای اداری و شهری ما بیشتر اوقات  ناخواسته در خانه و کاشانه پر مهر و رمز و رازشان محبوس هستند. شدت این مشکل را من و عموم مردم امروز حس می کنیم. مدت اندکی است که مردم برای حفظ جان خود و عزیزانشان مجبور هستند در منزل بمانند. معلولین عزیز سال هاست  که ناخواسته محکوم به فاصله گذاری شده اند. فاصله ای که ما می توانیم آن را با مناسب سازی فضاها واقدامات سازنده فیزیکی و گاهی فرهنگی برداریم. این درسی است که باید همه ما در این ایام بیاموزیم و گوشه ای از درد معلولین عزیز را حس کنیم،  تا انشالله عزم خود را برای تغییر راسخ سازیم. با شیوع  ویروس کرونا درک وضعیت شبه انزاوای معلولین و افراد دارای مشکل اوتیسم  برای ما آسان تر شده است ، باشد که با شناخت جهان معلولین همه به دنبال بهبود وضعیت آن ها باشیم.

همه ما در کنار معلولان عزیز»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر وزارت تعاون کار و رفاه محمد شریعتمداری روز جهانی اوتیسم اوتیسم معلولین عزیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مردم هشدار داد که اخبار رسمی کالابرگ را فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی، روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام‌کرد: هرگونه خبر رسمی در این زمینه فقط از طریق مراجع رسمی یا سامانه پیامکی این وزارتخانه به اطلاع عموم خواهد رسید.

وزارت رفاه ضمن هشدار در این زمینه، از هموطنان خواست به‌منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

کد خبر 747425

دیگر خبرها

  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • اوتیسم؛ بیماری ناشناخته و بدون درمان!
  • اوتیسم؛ اختلالی که ناشناخته ماند