Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:34:28 GMT

بیش از هزار بیمار مشکوک به کرونا درهرمزگان قرنطینه هستند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۷۰۲۴

بیش از هزار بیمار مشکوک به کرونا درهرمزگان قرنطینه هستند

دکتر حسین فرشیدی شامگاه پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: افرادی که در قرنطینه برای مدت ۱۴ روز بستری می شوند، به راحتی می توان آنان را درمان کرد.
وی بیان داشت: بیماران تحت نظر عوامل بهداشتی دوران نقاهت خود را در محیطی آرام و مناسب می گذرانند. 
رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهارداشت: خانواده های افراد مبتلا بطور کامل در جریان این بیماری هستند و از نحوه ی خواب، تغذیه و درمان بیمار خود اطلاع دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
فرشیدی باتوجه به تعطیلات اخیر و رعایت اصول  کنترل بیماری کرونا توسط بسیاری از مردم با حضور نداشتن در اماکن پرجمعیت، یادآورشد: تعدادی از افراد به علت داشتن کارهای ضروری یا موارد دیگر به روستاها مراجعه کردند و ظرف روزهای آینده قصد بازگشت به شهر را دارند؛ لذا موارد مشکوک در بین این افراد بطور حتم باید شناسایی و ۱۴ روز قرنطینه شوند.
وی گفت: شهروندان توجه داشته باشند یک مورد مثبت از آمار مبتلایان و یاکاهش نسبت به روزهای قبل دلیلی بر داشتن شرایط عادی و فرض بر کاهش شیوع بیماری نیست و امیدواریم در این شرایط شاهد بروز سهل انگاری های اجتماعی در بین مردم نباشیم.
وی در پایان با قدردانی از تمام کسانی که در پویش مردمی «در خانه بمانیم» شرکت کردند، افزود: همشهریان با نداشتن حضور در اماکن شلوغ بویژه روز طبیعت، ما را در قطع زنجیره انتقال کمک کردند.

برچسب‌ها ویروس کرونا قرنطینه هرمزگان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قرنطینه هرمزگان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت ویروس کرونا قرنطینه هرمزگان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان

 فرهاد فرامرزیان در دیدار با مدیرکل میراث‌فرهنگی لرستان در زمینه ثبت جهانی چندین اثر تاریخی و گردشگری استان گفت: ثبت جهانی آبشار بیشه و برگزاری جشنواره رود و ریل کاری ارزشمند و کم‌نظیر است.
وی خاطرنشان کرد: در ساماندهی مناطق گردشگری و آبشار‌ها نیز شاهد کار‌های ارزشمندی در استان هستیم.
رئیس جهاددانشگاهی لرستان با تشریح خدمات و فعالیت‌های جهاد دانشگاهی لرستان در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و درمانی گفت: مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان تاکنون ۸ هزار پذیرش داشته و بیش از هزار عمل در آن انجام شده است، این در حالی است که تعرفه خدمات مرکز درمان ناباروری این واحد دولتی است چراکه هدف ما خدمت به مردم در جهت فرزندآوری و منویات مقام معظم رهبری در خصوص جوانی جمعیت و فرزندآوری است.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۲ شرکت دانش بنیان با جهاددانشگاهی لرستان در ارتباط هستند که از این میزان ۱۴ شرکت در واحد مستقر است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • همه چیز درباره انگ اجتماعی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • کاشت الکترود عمقی مغز برای درمان «سندروم لی» یک زن ۲۳ ساله
  • برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم!
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • تغییر سبک زندگی، بهترین درمان کبد چرب / این بیماری تنها مختص افراد چاق نیست