Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلانتری گفت: بر اساس طرح فاصله گذاری اجتماعی ممنوعیت تردد بین شهری برای خودروهای دارای پلاک غیربومی همچنان با جدیت در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز ( ۱۴ فروردین ) در نشست ستاد مدیریت کرونا کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بر اساس بازدیدهای میدانی از برخی تفرجگاه ها، پارک ها و مناطق گردشگری و همچنین گزارش های رسیده در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین امسال مردم فهیم و با فرهنگ این خطه بالاترین میزان همراهی و همکاری را در زمینه عمل به توصیه ها و تاکیدات مسئولان امر در زمینه رعایت فاصله گذاری اجتماعی داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بر اساس ستاد ملی مدیریت کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان تا روز ۲۰ فروردین تداوم خواهد یافت، گفت: برای اجرای این طرح که بدون شک تامین سلامت مردم و قطع زنجیره بیماری از مهم ترین نتایج مثبت آن خواهد بود، نیازمند همراهی، همکاری و مشارکت فعال آحاد مختلف مردم هستیم.

 

وی با بیان اینکه هم اینک بالای ۹۷ درصد صنوف در حوزه های گوناگون در شهرهای مختلف استان تعطیل هستند، گفت: حتی شمار محدودی از اصناف که به دلایلی رعایت نمی کنند، با برخورد قانونی مراجع ذی صلاح نیز روبرو شدند.

 

کلانتری ادامه داد: بر اساس طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی اصناف همچنان مطابق دستورالعمل های ابلاغی باید عمل کنند و تنها صنوف بهداشتی و درمانی، تولید و توزیع‌ کنندگان مایحتاج عمومی مردم مجاز به فعالیت هستند و سایر صنوف تا روز ۲۰ فروردین تعطیل خواهند بود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: بر اساس طرح فاصله گذاری اجتماعی ممنوعیت تردد بین شهری برای خودروهای دارای پلاک غیربومی همچنان با جدیت در استان اجرا می‌ شود و تردد در تفرجگاه‌ ها، پارک‌ها و فضاهای فرهنگی و گردشگری استان نیز تا ۲۰ فروردین ممنوع است.

 

وی با بیان اینکه از همه توان استان و ظرفیت های ملی و قانونی برای تامین سلامت مردم و شهروندان و همچنین جلوگیری و کنترل این بیماری به عنوان اولویت نخست متولیان و دست اندرکاران امر استفاده خواهیم کرد، ادامه داد: هم اینک در زمینه مایحتاج ضروری مردم هیچ کمبودی نداریم و همه نیازها، کالاهای اساسی مردم تامین و ذخیره سازی شده است.

 

کلانتری پویش «در خانه بمانید» را همچنان بهترین راه مقابله با شیوع کرونا دانست و گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در کنار طرح های سامانه سلامت، تست و نمونه گیری، سامانه ۴۰۳۰، غربالگری ورودی ها کارساز بوده و اجرای کامل آنها در کنترل و مهار ویروس کرونا بسیار موثر هستند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آحاد مردم استان خواست بیش از پیش همکاری و همراهی خود با مجموعه دست اندرکاران استان که شبانه روز و بی وقفه تلاش می کنند تا از گسترش بیماری کرونا جلوگیری و به توصیه ها و تاکیدهای مجموعه بهداشت و درمان، پلیس راهور و مسئولان استانی توجه کنند.

 

وی با بیان اینکه این استان بر اساس گزارش های دانشگاه علوم پزشکی همچنان با انجام بیش از ۹۵ درصد طرح غربالگری بیماری کرونا رتبه نخست کشور را داراست، گفت: این مهم نیز مرهون همراهی، مشارکت و همکاری مطلوب مردم فهیم بوده است.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی در خانه بمانید استاندار کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا صنوف غربالگری کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تیک تاک آزادی بیان مردم آمریکا را نقض می‌کند

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، شبکه اجتماعی «تیک تاک» در واکنش به لایحه ممنوعیت این شبکه اجتماعی در آمریکا در صورت قطع نشدن ارتباط آن با چین، اعلام کرد ممنوعیت تیک تاک آزادی بیان ۱۷۰ میلیون آمریکایی را نقض می‌کند.

یک سخنگوی شبکه اجتماعی تیک تاک که زیر نظر شرکت چینی «بایت دنس» فعالیت دارد، اعلام کرد لایحه ممنوعیت تیک تاک در آمریکا، هفت میلیون شرکت را نابود می‌کند و پلتفرمی را که ۲۴ میلیارد دلار در سال به اقتصاد آمریکا کمک می‌کند، تعطیل می‌کند.

براساس این لایحه در صورتی که مالک چینیِ تیک تاک، آن را تا یک سال دیگر نفروشد، استفاده ار تیک تاک در آمریکا ممنوع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • اجرای طرح اعتلا با جدیت دنبال شود
  • توپ ورود تاکسی های برقی به پایتخت در زمین کدام دستگاه است؟
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد
  • ممنوعیت تیک تاک آزادی بیان مردم آمریکا را نقض می‌کند
  • اجرای ۳۳۶ طرح در قالب مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد