Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات جدل زمانبندی حضور مدیران و معلمان و تشکیل مدارس و کلاس‌ها در شبکه اجتماعی دانش‌آموزان برای آموزش (شاد) را اعلام کرد.

بر این اساس در روز شنبه مدیران مدارس ابتدایی و متوسطه، روز یکشنبه آموزگاران دوره اول ابتدایی (پایه‌ اول تا سوم دبستان) و دبیران مدارس متوسطه اول و دوم، روز دوشنبه مدیران و هنرآموزان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در این کلاس‌ها حضور خواهند داشت و روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ایجاد کانال‌های پرورشی و مشاوره انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوشنبه و سه‌شنبه کلاس‌های دانش‌آموزان برگزار می‌شود

همچنین در روزهای دوشنبه کلاس‌های اول تا سوم ابتدایی و کلاس‌های متوسطه دوره اول و دوم، روز سه‌شنبه نیز کلاس‌های ابتدایی چهارم تا ششم ابتدایی و کلاس‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در این شبکه برگزار خواهد شد.

شایان‌ ذکر است، با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه وزارت بهداشت مبنی بر قرنطینه در خانه و به حداقل رساندن رفت‌وآمدها جهت حفظ سلامتی افراد، وزارت آموزش‌وپرورش اقدام به راه‌اندازی سامانه آموزش مجازی شاد کرده است تا مربیان پیش‌دبستانی، آموزگاران، دبیران و هنرآموزان بتوانند از طریق کلاس‌های مجازی، نوآموزان، دانش‌آموزان و هنرآموزان را در سراسر کشور آموزش دهند.

جدل زمان‌بندی حضور مدیران و معلمان و تشکیل مدارس و کلاس‌ها در شبکه اجتماعی دانش‌آموزان برای آموزش (شاد)

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان معلمان اخبار فرهنگیان اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش شبکه اجتماعی شاد دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان

مرادی‌نسب معاون آموزش ابتدایی سمنان گفت: والدین برای نام‌نویسی فرزندان کلاس اولی های خود از نیمه‌ اردیبهشت ۱۴۰۳ به سایت my.medu.ir مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به این‌که دستورالعمل ثبت‌نام مدارس دوره ابتدایی، اواسط اردیبهشت از سوی وزارت آموزش و پرورش ارسال می‌شود، ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول نیز از ۱۵ اردیبهشت به‌صورت سامانه‌ای آغاز خواهد شد و والدینی که دارای فرزند شش‌سال تمام هستند بایست در موعد مقرر ثبت‌نام به سایت my.medu.ir مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم‌های ثبت نام، مدرسه مورد نظر خود را انتخاب و پیش‌ثبت نام را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش