Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت انگلیس از پیگیری استفاده از سلاح های خود در هدف قرار دادن غیرنظامیان و مراکز بهداشتی یمن خودداری می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المسیره، آنا استاوریانکیس استاد روابط بین الملل در دانشگاه ساسکس انگلیس طی یادداشتی در روزنامه گاردین نوشت: دولت انگلیس از پیگیری استفاده از سلاح های خود در هدف قرار دادن غیرنظامیان و مراکز بهداشتی یمن خودداری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انگلیس از طریق تهیه سلاح ، آموزش نظامی و پشتیبانی و پوشش دیپلماتیک برای ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی درگیر جنگ یمن است. بدون حمایت انگلیس و آمریکا عربستان مدتها پیش باید شکست می خورد.

 

این استاد دانشگاه نوشت: شش سال حمله به بیمارستانها و سایر مراکز درمانی ، مدارس ، بازارها و ساختمانهای عمومی دیگر موجب شده بیشترین قربانیان حملات عربستان غیرنظامیان باشند.

 

سیاست صادرات سلاح در انگلیس از سوی بسیاری از دادگاه های این کشور مورد سوال قرار گرفته است ولی تا کنون کمترین تغییری در این سیاست ایجاد نشده است.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمله عربستان به یمن تجاوز به یمن انگلیس یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت

پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی امروز پنج شنبه دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی صبح امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ دار فانی را وداع گفت.

پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد. وی دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا دریافت کرد. او استاد اقتصاد در دانشگاه شهید بهشتی بود. داوودی پیش‌تر مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه بود. وی مدتی نیز در دوران ریاست جمهوری اکبر هاشمی رفسنجانی، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی بود.

کد خبر 745759

دیگر خبرها

  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • تجمع حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس
  • حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس تجمع کردند
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • توماری با ۷۰ هزار امضا برای توقف صادرات سلاح انگلیسی به رژیم صهیونیستی
  • محکومیت چشم پزشک متخلف در مشهد
  • محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
  • گروسی : بازرسان ما در ایران روز گذشته مطلع شدند تمام مراکز هسته‌ای که ما هر روز بازرسی می‌کنیم بنا به دلایل امنیتی تعطیل است / این مراکز امروز برای ادامه بازرسی‌ها باز شدند
  • عربستان از دست امارات به سازمان ملل شکایت کرد (+سند)