Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:30:25 GMT

تردد ۲۴ ساعت گذشته در خراسان جنوبی ۸۴ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۷۱۳۹

تردد ۲۴ ساعت گذشته در خراسان جنوبی ۸۴ درصد کاهش یافت

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، ناصر خوش خبر شامگاه پنجشنبه در تشریح اقدامات صورت گرفته در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به کاهش ۶۶ درصدی مصرف بنزین اشاره کرد و گفت: سال گذشته در همین مدت یک میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر مصرف بنزین داشتیم ولی خوشبختانه این رقم در سال جاری به ۳۷۵ هزار لیتر کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به نتیجه فعالیت نیروی انتظامی در ۲۴ ایستگاه تعیین شده در ورودی‌ها و خروجی‌های استان خاطرنشان کرد: براساس آمار ارائه شده، هدایت بیش از ۲ هزار خودرو برای گذر از محورهای استان، ممانعت از خروج بیش از ۶۰۰ دستگاه خودرو و جلوگیری از ورود ۸۴ دستگاه خودرو حامل مسافر به داخل استان از اقدامات عزیزان نیروی انتظامی در مبادی ورودی استان است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته برای ۱۰ خودرو جریمه صادر و ۷ خودرو نیز توقیف شده‌ است. 

وی همچنین با تاکید بر بیش از ۱۴ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی فعال تصریح کرد: برای یک واحد صنفی متخلف نیز حکم پلمب صادر شده است. 

خوش خبر گفت: آمارهای ارائه شده بیانگر این است که برای نتیجه دهی موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی از هیچ تلاشی در استان دریغ نشده است. 

وی افزود: ان شاء الله با عنایت خداوند و همراهی هوشمندانه مردم، شر این ویروس از سر مردم کشور به خصوص مردم استان کم شود.

وی ادامه همکاری کادر درمانی، فعالان نیروی انتظامی، بسیج، راهداری، هلال احمر و سایر عوامل را از شروط موفقیت در این طرح برشمرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا خود مراقبتی خراسان جنوبی تردد جاده ای انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خود مراقبتی خراسان جنوبی تردد جاده ای انتظامی ویروس کرونا خود مراقبتی خراسان جنوبی تردد جاده ای انتظامی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد

سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از جذب ۴۹ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی جعفری امروز در کارگروه تبصره 18 قانون بودجه استان اظهار داشت: حفظ و ارتقای واحدهای تولیدی موجود، احیا و بازگردان واحدهای راکد و غیرفعال به چرخه تولید و جذب و سرمایه‌گذاری جدید از اولویت‌های کاری حوزه اقتصادی استان است.

وی افزود: در زمینه پرداخت اعتبارات تبصره 18 نیز اولویت نخست ما مبنی بر انتفاع اقتصادی و اشتغال بیشتر مردم در اجرای طرح‌های بالادستی در استان است. اجرای طرح‌های ملی با هدف سهم اشتغال در خراسان جنوبی در اولویت دوم برنامه‌های اقتصادی استان است.

سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از جذب 49 درصدی تسهیلات تبصره 18 در استان خبر داد و افزود: براساس هدف‌گذاری‌های صورت گرفته برای جلسه آینده کارگروه، جهشی را در جذب اعتبارات تبصره 18 خواهیم داشت. برای هر بانک میزان پرداخت و تعداد طرح‌ها مشخص شده است.

جعفری با یادآوری اینکه یک هزار و 136 میلیارد تومان از محل بند الف تبصره 18 قانون بودجه 1401 به استان تخصیص یافته، گفت: احتمالاً اعتبارات ملی تبصره 18 در اردیبهشت ماه شناور خواهد شد، لذا باید استان حداکثر بهره‌برداری و جذب را از اعتبارات ملی داشته باشد و کم‌کاری در این زمینه قابل پذیرش نیست.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نظارت مستمر بر روند پرداخت تسهیلات تبصره 18 داشته باشند، ادامه داد: کارگروه رصد و پایش علل عدم جذب طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان به ریاست مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • بارش‌های کشور در سال گذشته چطور بود؟/ پاسخ احد وظیفه
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۳ ارديبهشت
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی
  • رئیسی: موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است/ از همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و قضائی کشور عمل به وظایف محوله را مورد توجه قرار دهند/ انتظار متدینین و قانونمداران هم توجه به قانون و کرامت انسانی آحاد جامعه است
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • رقابت ۱۴۹۰۰ داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول در خراسان جنوبی
  • بازنگری ۲۱۰ استاندارد ملی در خراسان جنوبی