Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@11:31:20 GMT

واکنش ما این بار به حمله نظامی آمریکا شدید خواهد بود

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۷۱۶۹

واکنش ما این بار به حمله نظامی آمریکا شدید خواهد بود

الحسناوی گفت: در صورتی که آمریکا به حشد شعبی و گروههای مقاومت حمله کند، واکنش ما این بار شدید خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از نیوعرب، کمال الحسناوی معاون دبیر کل جنبش الابدال عراق گفت: ما اطلاعات دقیقی در اختیار داریم که عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق به ما داده است که از قصد آمریکا برای حملاتی به مواضع نظامی حشد شعبی حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با توجه به این اطلاعات، همه اقدامات امنیتی پیشگیرانه به منظور جلوگیری از خسارات مادی و انسانی در صورت حمله آمریکا به مواضع حشد شعبی و گروههای مقاومت و نیز به فرماندهان و رهبران آن، به عمل آمده است.

 

الحسناوی گفت: در صورتی که آمریکا به حشد شعبی و گروههای مقاومت حمله کند، واکنش ما این بار شدید خواهد بود.

 

معاون دبیر کل جنبش الابدال عراق بیان کرد: این حمله آمریکا سبب خواهد شد که گروههای مقاومت به نظامیان آمریکایی حمله کنند زیرا به مثابه نیروهای اشغالگر محسوب شده و همه چیز برای رویارویی و واکنش آماده است.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: حشد شعبی آمریکا عراق گروههای مقاومت حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران غافلگیری‌های زیادی برای نتانیاهو تدارک دیده است

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، عطوان در مطلبی در رای الیوم نوشت: آنانی که معجزه رقم زده شده از سوی مقاومت فلسطین در چارچوب عملیات طوفان الاقصی را باور ندارند، این بار شروع به توطئه چینی علیه حمله تاریخی ایران کردند که با ۳۶۰ پهپاد و موشک، دو پایگاه هوایی در منطقه النقب در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد. این افراد همان هایی هستند که مدعی بودند، اسرائیل قدرت بزرگی است، گروه های مقاومت را شکست خواهد داد و ظرف دو هفته بر غزه مسلط خواهد شد، این بار نیز در شبکه های اجتماعی هجمه گسترده ای علیه حمله ایران به راه انداختند.

بیشتر بخوانید: انتشار ویدئوی خسارت موشک‌های ایران به پایگاه نواتیم توسط اسرائیل + فیلم

این تحلیلگر با اشاره به حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی، به اعتماد به نفس بالای مقامات ایرانی و هراس نداشتن از دشمن اشغالگر اشاره و اضافه کرد: آمریکا خیلی سریع هرگونه مشارکت در واکنش اسرائیل علیه ایران را رد کرد، زیرا نمی‌خواهد که در دام اسرائیل و کشیده شدن به جنگ منطقه ای بیفتد، آنهم در شرایطی که خساراتش در جنگ اوکراین بیشتر شده و احتمال درگیری آن با چین وجود دارد.

عطوان ادامه داد: طوفان الاقصی هیمنه بازدارندگی رژیم صهیونیستی را از بین برد، همانطور که موشک هایی که به عین الاسد در انتقام از ترور شهید قاسم سلیمانی در اوایل سال ۲۰۲۱ اصابت کرد، قدرت بازدارندگی آمریکا را در هم شکست و شوکت آن را از بین برد و زمینه ساز تکرار سناریوی فرار بزرگ از کابل شد.

وی با اشاره به اینکه در همدردی جهانی با غزه و ساکنان آن کوچکترین خللی ایجاد نخواهد شد، افزود: هیچ غیرنظامی در حمله اخیر ایران به سرزمین های اشغالی کشته نشده و این نشانه پایبندی این کشور به ارزش های انسانی و اخلاقی است.

این تحلیلگر بیان کرد: این عملیات ایران موجب تقویت مقاومت فلسطین در غزه شد و تاکیدی بر این مساله است که غزه تنها نیست و به آنها قوت قلب می دهد که یکی از بزرگترین کشورهای اسلامی در کنار آنهاست و جرات واکنش به رژیم صهیونیستی و تنبیه آن را دارد. لازم است به برخی یادآوری کنیم که همه موشکها و سلاح هایی که مقاومت اسلامی در غزه استفاده می کند، از ایران آمده و کشورهای عربی به غیر از سوریه، یک گلوله هم به مقاومت فلسطین کمک نکرده اند.

عطوان نوشت: این پایداری فلسطینی و مقاومت شجاعانه در غزه و حمله اخیر ایران همگی نمایانگر تحولی راهبردی و ریشه ای در پرونده نزاع عربی-اسرائیلی است که همه معادلات قدرت را به نفع محور مقاومت برای چندمین بار ظرف ۷۵ سال از اشغال و حقارت عربی و اسلامی تغییر می‌دهد.

وی با اشاره به احتمال واکنش رژیم صهیونیستی به حمله تنبیهی اخیر ایران علیه این رژیم اضافه کرد که هرگونه واکنش اسرائیل، آغازی بر پایان این رژیم اشغالگر خواهد بود، زیرا غافلگیری های زیادی برای نتانیاهو و شهرک نشینان صهیونیست تدارک دیده شده و واکنش ایران بسیار کوبنده تر از واکنش اخیر خواهد بود. آیا اسرائیلی که در برابر حماس و دیگر گروه های مقاومت مانند جهاد اسلامی و گردان های المجاهدین شکست خورد، آنهم در جنگی که ظرف شش ماه تمام توان خود را گذاشت و حمایت مستقیم آمریکا را داشت، توان شکست کشور بزرگ منطقه ای مانند ایران را خواهد داشت؟

کد خبر: 1227325 برچسب‌ها ایران بنیامین نتانیاهو

دیگر خبرها

  • ایران غافلگیری‌های زیادی برای نتانیاهو تدارک دیده است
  • ۵ پیام مهم عملیات «وعده صادق»/ عملیات ایران آغازگر دوران جدید است
  • پیام مهم واکنش آمریکا و متحدان اسرائیل به حمله سپاه چه بود؟
  • پیام مهم واکنش آمریکا و متحدان اسرائیل به حمله سپاه از نگاه فلاحت‌پیشه
  • پیام مهم واکنش آمریکا و متحدان اسرائیل به حمله سپاه از نگاه فلاحت‌پیشه /اقدام نظامی ایران، دقیق برنامه ریزی شده بود
  • پیام مهم واکنش آمریکا و متحدان اسرائیل به حمله سپاه از نگاه فلاحت پیشه /اقدام نظامی ایران، دقیق برنامه ریزی شده بود
  • تاثیرات واکنش ایران به جنایت اسراییل در حمله به کنسولگری ایران
  • اولین واکنش بایدن به عملیات نظامی ایران علیه اسرائیل
  • واکنش بایدن به پاسخ نظامی ایران به اسرائیل
  • حمله نظامی اسرائیل به رفح فعلاً متوقف شده تا ببینند ایران چگونه پاسخ خواهد داد