Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@02:56:37 GMT

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۷۲۰۸

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

شهادت اولین پزشک خدمت و مدافع سلامت در کاشان، تمدید محدودیت‌های اجتماعی مبارزه با کرونا تا 20 فروردین در اصفهان، تلاش برای رویدادسازی نشانه شکست دشمن در هیولاسازی، روایت بسیجیانی که پس از ضدعفونی کردن شهر، برای اهدای خون به خط شدند، مسافران فقط حق عبور از کنار گذر شهرها را دارند؛ از پربازدیدترین اخبار اصفهان در روز گذشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (پنجشنبه ۱۴ فروردین‌ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

شهادت اولین پزشک خدمت و مدافع سلامت در کاشان

دکتر مجید فرهاد مسئول کنترل عفونت معاونت درمان دانشگاه، معاون درمان بیمارستان کارگر نژاد و پزشک درمانگاه شبانه‌روزی مرکزی و گلابچی به خیل شهدای عرصه سلامت پیوست.   

تمدید محدودیت‌های اجتماعی مبارزه با کرونا تا 20 فروردین در اصفهان

تمدید محدودیت‌های اجتماعی مبارزه با کرونا تا 20 فروردین گفت: سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا به ادامه اعمال قانون برای خودروهای زوج و فرد از ۱۴ تا ۲۰ فروردین اشاره کرد و گفت: تردد بین استانی همچنان ممنوع است و خودروهای غیراستانی بازگردانده می‌شوند.   

تلاش برای رویدادسازی نشانه شکست دشمن در هیولاسازی/ چرا رسا‌نه‌های لندنی «قرنطینه چینی» را به انگلیس پیشنهاد نمی‌کنند؟

معاون خبرگزاری فارس گفت: در ماجرای کرونا ما جلو بودیم، وقتی به جای حکومت سراغ مردم می‌آیند یعنی از این که بتوانند حکومت را هیولا جلوه دهند، شکست خورده‌اند؛ کار به جایی رسیده که خانمی را که پادوی کارمند رضا پهلوی است در بیمارستان بندرعباس می‌آورند تا رویداد بسازد و این یعنی پروژه‌های قبلی شکست خورده است.                                     

روایت بسیجیانی که پس از ضدعفونی کردن شهر، برای اهدای خون به خط شدند

فرمانده گردان امام حسین (ع) شهرستان مبارکه گفت: با همت نیروهای بسیجی گردان امام حسین(ع) مبارکه و با توجه به کمبود نیاز خون کشور، با 70 نفر از نیروهای بسیجی گردان با رعایت بهداشت کامل فردی به سازمان انتقال خون استان اصفهان مراجعه کرده و در این کار خیر سهیم بودیم.                                     

مسافران فقط حق عبور از کنار گذر شهرها را دارند

جانشین پلیس راه استان اصفهان گفت: مسافرانی که قصد عبور از استان اصفهان را دارند فقط حق عبور از کنار گذر شهرها و جاده ها را دارند و در صورت وارد شدن به شهرهای این استان با آنان برخورد قاطع می‌شود.                                     

برای مطالعه خبر روی هر عنوان کلیک کنید.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/                                                                

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان سلامت پزشک اهدای خون استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌حمل ۴۳۰ هزار تن کالا توسط ناوگان ریلی فارس در سال گذشته

تین نیوز

مدیرکل راه آهن فارس در تشریح عملکرد این اداره کل در سال ۱۴۰۲، اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ قریب ۴۳۰ هزار تن کالا توسط ناوگان ریلی فارس حمل شد که رشد ۲۳ درصدی تناژ بارگیری محمولات نسبت به سال ۱۴۰۱ را می توان از جمله مهم ترین دستاورهای این اداره کل در سال ۱۴۰۲ برشمرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهرداد انصاری با بیان اهم اقدامات حوزه حمل بار و مسافر و زیرساخت و بهره برداری راه آهن فارس در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: خدمات ریلی ایمن و بدون وقفه به صاحبان بار و نیز خدمات مسافری به شهروندان به صورت شبانه روزی در راه آهن فارس ارائه می شود.

وی در مورد مهم ترین اقدامات حوزه حمل بار بیان کرد: رشد ۲۳ درصدی تناژ بارگیری محمولات، رشد ۱۵ درصدی تعداد واگن های بارگیری شده، رشد ۹ درصدی تناژ نخلیه، رشد ۷۴ درصدی درآمدهای عملیاتی و خدمات ریلی ایمن و بدون وقفه به صاحبان بار از مهم ترین اقدامات حوزه حمل بار در سال گذشته بود. 

مدیرکل راه آهن فارس اظهار کرد: محمولات پتروشیمی استان، محمولات سنگ آهن مورد مصرف فولاد مبارکه، حمل خودرو و گندم از جمله بارهای عمده ای است که توسط ناوگان ریلی فارس جابه جا شده است.

مدیرکل راه آهن فارس افزود: بازاریابی گسترده با نگاه بر درآمد کیفی در جذب بارهای ریل پسند و شناسایی مراکز تولید و عرضه بارهای انبوه و هم چنین تعاملات صورت گرفته با این مراکز از جمله دیگر اقدامات حوزه حمل بار و بازرگانی بود.

وی در خصوص عملکرد حوزه مسافری راه آهن فارس گفت: در سال گذشته حمل بیش از ۵۵۰ هزار نفر مسافر توسط ۱۰۵۶ رام قطار به مقاصد تهران و مشهد و ایستگاه های بین راهی به صورت رفت و برگشت انجام و خدمات مسافری نیز به بهترین نحو به مسافران عزیز ارائه شد.

انصاری درباره اقدامات شاخص حوزه بهره برداری و ناوگان راه آهن فارس در سال گذشته یادآور شد: آغاز بارگیری محمولات سنگ آهن در ایستگاه مهیار، اعزام ۱۲۲۵ رام قطار باری، برگزاری دوره های آموزشی ویژه پرسنل عملیاتی،  برگزاری آزمون های ادواری مختص مشاغل فنی، تعویض ۵ دستگاه تراکشن موتور لکوموتیو، تعویض محور در ۹ واگن مسافری و باری، جذب پرسنل عملیاتی در قسمت های موردنیاز و انجام ۳۰۸ مورد تعمیرات ویژه واگن ها و اجرای ۶۵ مانور عملیاتی در بلاک ها و ایستگاه های راه آهن فارس از جمله اقدامات شاخص حوزه بهره برداری و ناوگان این اداره کل در سال گذشته بوده است.

مدیرکل راه آهن فارس با اشاره به اقدامات حوزه فنی و زیربنایی هم گفت: فراهم آوردن امکانات و زیرساخت های ریلی برای حمل محموله های تولیدی استان و انتقال مواد اولیه به منظور کمک به تولیدات داخلی از جمله مهم ترین برنامه های این اداره کل است که در کنار سایر ظرفیت های ریلی استان، با برنامه ریزی انجام شده در سال گذشته ساخت و راه اندازی بارانداز ریلی مهیار نیز به سرانجام رسید.

وی تصریح کرد: تکمیل پروژه های فنس کشی محوطه سوخت ایستگاه آباده و احداث سایبان پارکینگ ساختمان کنترل شیراز، تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شیراز، انجام بازدیدهای مستمر جهت شناسایی عیوب محور ریلی، زوال برداری ترانشه ها به میزان ۷۷۵ مترمکعب، ۱۲۵ مترمکعب لایروبی پل ها، ۴۵۷۵۰ متر لایروبی کانال ها، انجام ۶۶ بند عملیات جوشکاری، انجام سرویس دیزل ژنراتورهاف مناسب سازی مسیر نابینایان، راه اندازی و تجهیز اتاق مادر و کودک(شیردهی) و نصب و راه اندازی سخت افزاری مرکز ۱۵۰۰ شماره ای تحت شبکه آوا، نصب دستگاه های پوشش رادیویی در طول محور از جمله اهم اقدامات انجام شده در حوزه فنی و زیربنایی این اداره کل است که پس از تشکیل ۲۰ جلسه کنترل پروژه در سال گذشته به سرانجام رسیده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • امام چگونه نگرانی‌ها درباره عملیات والفجر 8 را به اطمینان بدل کرد؟
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۱ فروردین
  • واکنش پربیننده دختر ایرانی در دبی وقتی خودروی غرق‌ شده‌اش را دید! | فیلم
  • ببینید | در اولین نظرسنجی «نون خ ۵» پربیننده‌ترین مجموعه نوروزی شناخته شد
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۳۰ فروردین
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۲۹ فروردین
  • سهم بالای عابران پیاده در تصادفات فوتی سال گذشته تهران
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين
  • ۴۱ درصد تصادفات فوتی سال گذشته تهران مربوط به عابران پیاده بود
  • ‌حمل ۴۳۰ هزار تن کالا توسط ناوگان ریلی فارس در سال گذشته