Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@13:25:59 GMT

بدنامی های امبر هرد کار دستش داد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۷۳۷۰

بدنامی های امبر هرد کار دستش داد

کمپانی برادران وارنر اعلام کرد درنظر دارد به دلیل بدنامی های اخیر امبر هرد، نقش او را در دنباله فیلم «آکوامن2» کاهش دهد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ طبق اخبار رسیده کمپانی برادران وارنر در حال تصمیم گیری برای حذف و یا حداقل کم کردن شخصیت «میرا» با بازی امبر هرد همسر سابق جانی دپ از فیلم «آکوامن ۲» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این گفته ها هنوز هیچ چیز در این باره قطعی نشده است.

برخی منابع پیش تر مدعی شده بودند کاراکتر امبر هرد ممکن است حتی توسط امیلیا کلارک ستاره سریال «بازی تاج و تخت» نیز جایگزین شود.

این خبر مدتهاست در محافل سینمایی می چرخد با این حال این روزها کمپانی وارنر در حال بررسی جدی تر این موضوع است. کمپانی وارنر این تصمیم را به دنبال بدنامی های اخیر پیش آمده برای امبر هرد در قضیه رابطه اش با جانی دپ عملی می کند.

گفته می شود در چند مدت گذشته بیش از ۳۹۰ هزار نفر برای تغییر امبر هرد که متهم به آزار و اذیت جانی دپ است، درخواستی را مبنی بر بیرون کردن این بازیگر از پروژه «آکوامن ۲» امضا کرده اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آزار و اذیت بازی جانی دپ فرهنگ و هنر هالیوود برادران وارنر امبر هرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ افشاگری مهندس ایرانی درباره بوئینگ/هواپیماهای 787 امنیت ندارد

تین نیوز

سام (سَم) صالح پور مهندس کمپانی بویینگ در طی یک افشاگری بیان کرد که بخش هایی از بدنه هواپیما به گونه ای مونتاژ می شود که می تواند هواپیما را در طول زمان ضعیف تر کند. 

به گزارش تین نیوز، این مهندس شاغل در شرکت بوئینگ که ظاهراً مسئولیت های قابل توجهی در این شرکت داشته است، با افشاگری خود درباره وضعیت امنیت و قابل اعتماد بودن هواپیماهای 787 این شرکت، به شدّت وضعیت بوئینگ را وخیم تر از گذشته کرده است و خبر افشاگری او، به موازات تازه ترین مشکلات پیش آمده برای هواپیماهای بوئینگ، کار را برای این شرکت سخت تر از گذشته کرده است.

مهندس سام صالح پور که در این کمپانی هواپیمایی کار می کند، ضمن تایید این ادعا به نیویورک تایمز گفت که اسناد را به اداره هوانوردی فدرال فرستاده است و آنها در حال بررسی مدارک هستند.

این مهندس ایرانی که بیش از یک دهه در بوئینگ کار کرده است، گفت که این مشکلات ناشی از تغییرات در نحوه نصب و اتصال قطعات عظیم به یکدیگر در خط مونتاژ است.

اخبار مرتبط با  این خبر را بخوانید:

لقب امن‌ ترین‌ هواپیمای جهان‌ برای بویینگ جنجالی بویینگ این ادعا را رد می کند  بویینگ این ادعا را رد می کند با این حال اداره هوانوردی فدرال در حال بررسی ادعاهای مطرح شده توسط این مهندس ایرانی است که می گوید بخش هایی از بدنه هواپیمای 787 دریم لاینر به طور نامناسبی به هم چسبیده است و ممکن است پس از هزاران سفر در اواسط پرواز از هم جدا شود.   بویینگ در حال حاضر نیز تحت بازرسی و بازجویی است؛ چرا که یک مدل از هواپیمای این کمپانی با مدل 737 مکس 9، در خط آلاسکا جان مسافرانش را به خطر انداخته بود.

 

اداره هوانوردی فدرال که پیشاپیش مشغول تحقیقات بی سابقه و جدّی درباره تولیدات شرکت بوئینگ بوده است، روز جمعه هفته گذشته با صالحپور گفتگوی ویژه ای داشته است؛ بوئینگ، صالح پور را که بیش از ۱۷ سال پیش کارش را آغاز کرده بود، به تازگی تعلیق و ظاهراً اخراج کرده بود.

در پرواز یاد شده، وقتی بویینگ مکس 9 با سرعت 700 کیلومتر به ارتفاع 16 هزار پایی رسید، بخشی از هوایپما از هم گسست و یک حفره بزرگ در درون آن ایجاد شد. البته آن پرواز بدون آسیب به مسافرانش فرود آمد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پرچمدار جدید گوگل با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای
  • ماجرای مسابقات اسب دوانی فتحعلیشاه
  • تفاوت اصلی WWE و AEW از نظر نویسنده سابق کشتی کچ
  • ◄ افشاگری مهندس ایرانی درباره بوئینگ/هواپیماهای 787 امنیت ندارد
  • بیرانوند درتلاش برای بازگشت در بازی حساس پرسپولیس
  • ۱۶۷ میلیون بازدید تیزر فیلم «جوکر ۲» در ۲۴ ساعت
  • 167 میلیون بازدید تیزر فیلم «جوکر ۲» در ۲۴ ساعت ؛ از باربی جلو زد