Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پنجشنبه شب مرکز خبر حوزه، رهبر نهضت اسلامی بحرین در این آورده است: آزادی زندانیان عقیدتی سیاسی در بحرین -که هزاران نفر هستند- حتی اگر بعنوان حقی دینی، قانونی، ملی و انسانی شمرده نشود و حتی اگر محلی از اعراب نزد سیاست های حاکمه بر کشور نداشته باشد، اما این واقعیتی اجتناب ناپذیر است که ویروس کووید ۱۹ می تواند به زندان‌ها وارد شود و کرونا فاجعه ای فرای آثار وحشتناکی که جهان از آن سراغ دارد، بیافریند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام حاکیست: در شرایط کنونی که تعداد زیاد مبتلایان و مرگ و میرها باعث مدهوشی مردم شده است، محاسبات امنیتی نمی توانند همچنان منطبق بر تصوراتی باشند که طرف‌های داخلی یا خارجی در شرایط عادی دارند.

در ادامه این پیام امده است: این امر مستلزم جهت گیری سیاسی هدفمندی نیست، بلکه این یک عکس العمل انسانی، عاطفی و احساسی شدید و وجدانی است؛ چراکه شرایط ایجاد شده توسط گرفتاری های کرونا هیچ مجال و اجازه ای را برای سوء استفاده سیاسی باقی نگذاشته است.

پیام تاکید کرده است: با تلاقی این دو مصیبت خانمان سوز (فاجعه کرونا و محاسبات امنیتی-سیاسی) دیگر چیزی از کشور باقی نخواهد ماند.

پیام اظهار داشته است: حتی اگر صدای دین، ​​قانون، عقلانیت و انسانیت شنیده نشود، امروز ضرورت آزادی هزاران زندانی مذکور را ایجاب می‌کند. نشستن و انتظار لحظه غافلگیری ورود ویروس کووید ۱۹ به زندان‌ها را کشیدن، مسأله ای است که کشور را به آتش می کشد.

آیت الله شیخ عیسی قاسم در ادامه پیام خود تاکید کرده است: اجازه ندهید که کرونا وطن را از دو جهت ویران کرده و آن را وارد یک هرج و مرج امنیتی غیر قابل کنترل نماید، که این وضعیت زمانیکه احساسات غضبناک (مردم) در پی ورود ویروس به زندان‌ها فوران کنند، نه با اقدامات عقلایی و نه با اِعمال زور قابل کنترل نخواهد بود.

این پیام افزوده است: سخن مطرح شده در اینجا از زبان تهدید بدور است، این توصیه و هشداری صادقانه و با اخلاص است که همه ما باید برای حفظ وطن و حفظ آنچه که از آن و برای آن باقی مانده بیان نماییم.

پیام حاکیست: خداوند سیاست هایی که به بلوغ و عقلانیت رسیده اند راه هدایت نماید؛ میهن، هم میهنان و تمامی کشورهای اسلامی را از فجایع ویرانگر و از هرگونه ناخوشایندی حفظ نماید.

به گزارش ایرنا، با شیوع ویروس کرونا، هم کانون ۲۰۰ کشور جهان از جمله بحرین درگیر این بیماری شده و آمار ابتلایان این ویروس به بیش از یک میلیون نفر در سراسر دنیا افزایش یافته است.

وزارت بهداشت بحرین امروز (چهارشنبه) از ثبت ۷۷ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بحرین زندان کشورهای اسلامی مرگ هرج و مرج بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی اسرائیل را تهدید کرد؛ اگر بار دیگر دست از پا خطا کنید معلوم نیست دیگر چیزی از شما باقی بماند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین روز از سفر خود به پاکستان، ظهر امروز سه‌شنبه با حضور در دانشگاه «جی‌ سی‌ یو» لاهور، در دیدار نخبگان علمی و فرهنگی ایالت پنجاب، ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهر تاریخی، فرهنگی و زیبای لاهور، روابط دو کشور را فراتر از همسایگی، روابط دینی، فرهنگی، تمدنی و قلبی دانست که باعث پیوندی ناگسستنی بین دو ملت شده است.

بنابر روایت پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیس دولت سیزدهم با بیان اینکه ملت بزرگ ایران این بار رژیم صهیونیستی را برای جنایت و اقدام او در حمله به کنسولگری ایران که برخلاف همه قوانین بین‌المللی و کنوانسیون‌ها و منشور ملل متحد بود، تنبیه کرد، گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کرده و تعرضی به خاک ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه در این سفر تفاهمات خوبی به دست آمده است، خاطرنشان کرد: اراده سران دو کشور توسعه روابط در همه زمینه‌هاست و قطعا نتیجه اجرای این تفاهمات باعث ارتقای سطح همکاری‌ها خواهد شد؛ برخی کشورها تلاش زیادی کردند تا به روابط دوستانه ایران و پاکستان خدشه وارد کنند، اما پیوند قلبی دو ملت هرگز از هم گسسته نخواهد شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898753

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • پست معنادار و پیش‌بینی سعید حجاریان با تداوم دولت سیزده
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور
  • رئیسی اسرائیل را تهدید کرد؛ اگر بار دیگر دست از پا خطا کنید معلوم نیست دیگر چیزی از شما باقی بماند!
  • رئیسی: اگر اسرائیل بار دیگر به خاک ایران تعرّض کند، معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند
  • رئیسی: خطای صهیونیست‌ها در تعرض به خاک ایران چیزی از این رژیم باقی نمی‌گذارد
  • اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند دیگر چیزی از این رژیم باقی نمی ماند
  • اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است